Hop til indhold
Pete88

Herbert strasse

Recommended Posts

hej gode mennesker 

jeg skal en weekend tur til Hamburg i starten af marts. jeg skal selvfølgelig på harmoni om lørdagen men planlægger at tage en tur på herbert strasse om fredagen. mine erfaringer med pigerne på Herbertstrasse ligger ca 15 år tilbage da jeg var i 20'erne. det var nogle ret dyre og dårlige oplevelser jeg havde dengang.

jeg vil hører jer om gode tips ift at få en god oplevelse der. jeg vil gerne bruge 150-200 euro på den rigtige glædespige.

jeg vil bla gerne hører hvordan man kan gå frem i dialogen og ikke havne i en situation med rigtig dårlig stemning? 

håber på jeres gode råd og erfaringer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været i Hamborg flere gange - kommer altid i Herbertstrasse og området, for at samle appetit - jeg har prøvet så mange der, gider ikke mere så når der skal arbejdes søger jeg andre steder - det er mit råd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pete88 skrev, den 21.1.2023 at 11:54:

mine erfaringer med pigerne på Herbertstrasse ligger ca 15 år tilbage da jeg var i 20'erne. det var nogle ret dyre og dårlige oplevelser jeg havde dengang.

jeg vil hører jer om gode tips ift at få en god oplevelse der. jeg vil gerne bruge 150-200 euro på den rigtige glædespige.

jeg vil bla gerne hører hvordan man kan gå frem i dialogen og ikke havne i en situation med rigtig dårlig stemning? 

Du siger bare "keine Kohle" (lad også kreditkortene blive hjemme eller på hotellet) og venter med at bruge de 200 Euros du ellers vil blive rippet for på ingenting, til du kan se pigerne i næsten ingenting på Harmony - hvor de forøvrigt er "oben und unten ohne" om fredagen, så du kan se hvad du får - så det kunne godt være du skulle bytte om på dine prioriteringer.

Evt. kunne du besøge et Laufhaus - men min erfaring her er også at de gerne vil trække flere penge ud af dig end først aftalt.

Måske skulle du hellere søge en oplevelse her: https://www.modelle-hamburg.de/massageclubs.html 

de faste steder vil som regel give en god service og valuta for pengene, da de lever af tilbagevendende kunder og ikke af at plyndre turister.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan godt samle appetit på Herbertstrasse. Men hold dig fra dem, de vil meget gerne snøre folk. Så ja sig du ikke har noget kreditkort hvis du endelig vil forsøge dig den vej. Men er bange for du vil gå der fra med en dårlig oplevelse, gjorde jeg i hvert fald selv i december. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...