Hop til indhold
jpe

Tur til Freudenhaus / Dortmund

Recommended Posts

Dagen efter turen til Hannover gik kursen sydover til Dortmund. Her skulle Freudenhaus besøges. De holder til både i Dortmund og i Münster. https://www.freudenhaus.de/dortmund

Entreen hos Freudenhaus var lidt højere end Rosengarten, og ligger på €45. Her er dog ubegrænset tid, sauna, drikkevarer og buffet også inkluderet. Og denne gang var buffetten faktisk både spiselig og appetitlig.

Parkering en anelse mere diskret. Huset ligger for enden af en blind vej og med rigeligt med parkering. Generelt var huset rigtig pænt og velholdt. Flotte badefaciliteter og skabe.

Pigerne sidder typisk omkring baren. Prisen er som udgangspunkt €40 for 1/2 time med det meste inkluderet. Pigerne skriver på hjemmesiden hvis der er extras, eller om de tilbyder quickies for €30. Billederne er meget vellignende, og kører også på et TV i baren med de piger der er der på dagen.

Pigerne synes jeg generelt havde et højt niveau. Mange på 8-9/10 i min optik. Begge piger som jeg valgte prøvede at sælge en veninde med ind. Men jeg takkede pænt nej, så jeg nåede ikke til at spørge til hvad det ville have kostet.

Rigtig pæne værelser og rigeligt af dem. Rygning foregik i rygekabine. Sauna var udenfor i en anden bygning. Om sommeren er udendørs pool og spa åbne, men ellers lukkede.

Jeg synes at jeg fik god valuta for pengene her, og jeg tog gerne turen til Dortmund igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...