Hop til indhold
jpe

Tur til Club Rosengarten / Hannover

Recommended Posts

Jeg var på en weekendtur til Tyskland, og besøgte bl.a. Club Rosengarten ved Hannover. https://club-rosengarten.com/

Konceptet er enkelt; man betaler et fast beløb ved ankomst for entre i et antal timer og et tilsvarende antal ture med pigerne som der er timer. Jeg købte 3 timer og dermed 3 ture til €85.

Til prisen skal man ikke forvente 10/10 modeller, men hey konceptet skulle prøves ;-)

Klubben ligger ude i et industrikvarter i en ældre maskinbygning. Stor parkeringsplads foran. Dog ikke særlig diskret, hvis man kender en masse mennesker i Hannover som kører rundt i industrikvarterer om aftenen.

Indvendigt er klubben mildest talt slidt alle steder på nær værelserne. Eller ihvertfald det ene værelse jeg havnede i alle tre gange. Rengøring er dog i top, den ene af pigerne svingede moppen jævnligt.

Der er gratis drikkevarer med i prisen, hvor man bare går i baren. Der er også en buffet med, men da jeg var der bestod udbuddet i en kogt pølse og en skive toastbrød. De har også en mindre sauna. Man kan godt være to i den, men flere end det, så kommer man til at kende hinanden godt. Rygning foregår i fællesområdet, så forvent at komme til at lugte af røg.

Stemningen var generelt fin. Pigerne meget snakkesagelige hvis man satte sig hos dem. Der var vel omkring 7 piger den aften. Man kunne godt genkende pigerne fra deres billeder på hjemmesiden. Men billederne var ikke helt vellignende. Der var et par yngre slanke modeller imellem. Når man gik på værelse med en, så arrangerede hun at man lige fik noteret sit skabsnummer i baren, så de holdte regnskab med antallet af ture. Da min tid var ved at være gået mindede de mig også på, at der var 1/2 time tilbage, og at jeg manglede en enkelt tur.

Alt i alt en OK oplevelse, især hvis man går efter kvantitet frem for kvalitet. Dagen efter skulle dog vise sig at hæve niveauet betragteligt - fortsættelse følger i anden tråd ;-)

 

Redigeret af jpe
Tilføjning omkring rygning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jpe skrev, for 7 timer siden:

Konceptet er enkelt; man betaler et fast beløb ved ankomst for entre i et antal timer og et tilsvarende antal ture med pigerne som der er timer. Jeg købte 3 timer og dermed 3 ture til €85.

Er det så billigt?   entre + 3 ture + buffet + fri bar =  85 euro = 633 kroner :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 13 timer siden:

Er det så billigt?   entre + 3 ture + buffet + fri bar =  85 euro = 633 kroner :shock:

Det var hvad jeg havde op af lommen - men igen, det var ikke model-potentiale.

Jeg var også lidt skeptisk på konceptet til en start og usikker på, om der kom noget "extra" oven i. Men nej, aftenen kostede de €85.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...