Hop til indhold
NaughtyGuyDK

Sofiesen - video/billede-sælger

Recommended Posts

Kan ikke sætte link ind, da hun har blokeret mig - måske en broder herinde kan klare den sag? 

Nem dialog på SD - og allerede her bliver det lidt "mærkeligt" - hun spørger om jeg vil se en præsentationsvideo af hende ... Det har jeg godt nok aldrig oplevet før - så takker da ja. Sker på snap - får 3 videoer med en flot og tiltrækkende kvinde med en lidt spøjs historie om hende, hvad hun laver, osv. osv. Det gav blod på tanden ift. at møde den unge dame - og spørger hvordan vi får sat det op. 

Her kommer spørgsmålet så om jeg ikke lige vil se en fræk video (pris kr. 150) før vi mødes ... takker nej. Tavshed ... ser hende online på SD og spørger, om hun er sprunget fra (hvilket jo er helt OK), da jeg jo ikke hørte mere fra vores chat på snap. Får kort efter en snak "Vil du se en præsentationsvideo?" ... så starter cirkusset forfra - og gør hende opmærksom på, at jeg ikke er interesseret i at købe en video af hende (og at hun i øvrigt i forgårs sendte mig den præsentationsvideo) - og så bliver jeg blokeret. 

Så her er der (formodentlig) ikke noget sugardating at komme efter ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NaughtyGuyDK skrev, for 13 timer siden:

Kan ikke sætte link ind, da hun har blokeret mig - måske en broder herinde kan klare den sag? 

Nem dialog på SD - og allerede her bliver det lidt "mærkeligt" - hun spørger om jeg vil se en præsentationsvideo af hende ... Det har jeg godt nok aldrig oplevet før - så takker da ja. Sker på snap - får 3 videoer med en flot og tiltrækkende kvinde med en lidt spøjs historie om hende, hvad hun laver, osv. osv. Det gav blod på tanden ift. at møde den unge dame - og spørger hvordan vi får sat det op. 

Her kommer spørgsmålet så om jeg ikke lige vil se en fræk video (pris kr. 150) før vi mødes ... takker nej. Tavshed ... ser hende online på SD og spørger, om hun er sprunget fra (hvilket jo er helt OK), da jeg jo ikke hørte mere fra vores chat på snap. Får kort efter en snak "Vil du se en præsentationsvideo?" ... så starter cirkusset forfra - og gør hende opmærksom på, at jeg ikke er interesseret i at købe en video af hende (og at hun i øvrigt i forgårs sendte mig den præsentationsvideo) - og så bliver jeg blokeret. 

Så her er der (formodentlig) ikke noget sugardating at komme efter ... 

Er det hende her (4) SugarDaters?

Del dette indlæg


Link til indlæg
NaughtyGuyDK skrev, for 13 timer siden:

Jeg er blokeret - så det kan jeg ikke svare på :shock: men hvis hun Sofiesen - så ja ;-) 

Hun skulle være 37 og fra Kongens Lyngby

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 11 timer siden:

Hun skulle være 37 og fra Kongens Lyngby

Så langt nåede vi slet ikke ... fik bare "præsentationsvideoen", som ærligt talt var lidt mærkelig og tydeligvis ikke helt aktuelt (da der blev sagt "nu er det jo jul" ... midt januar). Faktisk en lidt bizar video delt i tre bidder - og med relativt personlige oplysninger som f.eks. uddannelse og mellemnavn (som jeg naturligvis ikke lige udleverer her - primært fordi jeg ikke kan huske det ;-)). 

Afviste pænt hendes forslag om en fræk video før møde for kr. 150 ... svarede bare, at det var ikke lige min ting med sådanne videoer - og at jeg langt hellere bare ville planlægge et møde ... BUM - blokeret på snap og SD. Derfor var jeg heller ikke i tvivl om formålet - og derfor anmeldelsen herinde :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...