Hop til indhold
Guest 69manden

Daddys lille nymfo vil have pik❤️, fantastisk sex

Recommended Posts

Guest 69manden

God eftermiddag mænd.

Jeg besøgte hende Julie og er lige kommet hjem for 15min siden, hun fortjener en kæmpe ros fra min side af, gerne også fra jer andre,hvis i har besøgt hende i Valby. Jeg kontaktede Julie og fik hurtigt en sms med priser og derefter en lækker, dejlig og fræk aftale med hende, som var høj, smuk model look,pæne bryster, god røv, lækker fisse af slikke. Blev budt ind, fik smidt tøjet,mens hun gjorde sig færdig, hun kom ind, stod og gav hinanden dejlige kys også med tunge, frække kærtegn på hinandens kroppe, samt andre steder på kroppen, derefter lagde vi os, fik en vild lækker sutter, derfra lå jeg mellem hendes ben og slikkede hende, som hun roste mig for, sagde at jeg var god til det, derefter kyssede jeg hele vejen op mod hendes bryster,.mund mens jeg førte pikken oppe i hendes endnu en gang, vild lækker ung pige fisse, lidt efter om på doggy, hvis jeg kunne holde til mere havde jeg tilkøbt og vil give hende den analt også, den lille stramme ung pige røv, var et syn for guderne og ens liderlighed værd at tage, men jeg fik tømt pikken og holder nu weekend. Her er et link til hendes profil.

Priser må i selv bede om, man kommer hurtigt igennem med at sende en sms end at ringe.

https://annoncelight.dk/showad/362358

Jeg ønsker jer alle en rigtig god weekend med ordentlig knald på drengen.

Redigeret af 69manden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog

Ved du hvor længe hun bliver? :) lyder klart et besøg værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
PoulAfDannebrog skrev, for 20 minutter siden:

Ved du hvor længe hun bliver?

Bliver?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog
tvr skrev, for 15 minutter siden:

Bliver?? 

Jamen nogle danske gp’r rykker jo også rundt i landet vil jeg tro? Vil gerne sikre hun er i området den dag jeg også er :)

Redigeret af PoulAfDannebrog

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog
Tømreren skrev, for 9 minutter siden:

Ja, nu står der jo dansk i annoncen, så mon ikke hun bliver.

Ja, forestiller mig også hun blir i DK, men der er trods alt et par timer mellem øst og vest, hvis hun er på farten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
PoulAfDannebrog skrev, for 2 minutter siden:

Jamen nogle danske gp’r rykker jo også rundt i landet vil jeg tro? Vil gerne sikre hun er i området den dag jeg også er :)

Ah, Ok. Så altså specifikt i Valby. Det havde jeg misforstået.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, 1 time siden:

Bliver?? 

Der står i annoncen at hun er på kursus i København i dag, så det er muligvis anledningen til at hun befandt sig i Valby. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog
AlfaN skrev, for 34 minutter siden:

Du kunne jo skrive hende en besked og spørge?

Det har jeg gjort, men har ikke fået svar. Så måske en broder kunne give lidt vigtig info videre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 69manden
PoulAfDannebrog skrev, for 22 timer siden:

Ved du hvor længe hun bliver? :) lyder klart et besøg værd.

Hun tog hjem fredag eftermiddag, undskyld den sene meddelelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 69manden
Guest 567 skrev, for 4 timer siden:

Annoncen er væk

Ja hun har lukket sin annonce ned, da hun tager videre i landet, hvem ved måske i Jylland, Fyn, kig efter hendes profil evt, god weekend 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 69manden
PoulAfDannebrog skrev, for 20 timer siden:

Det har jeg gjort, men har ikke fået svar. Så måske en broder kunne give lidt vigtig info videre :)

Jamen så vidt jeg ved, var hendes telefon super og meget aktiv mens jeg sad og ventede 5min før det var min tur, til at nyde hende, hendes telefondame fik aldrig ro, tid til at skulle skrive alle de SMSer frem, tilbage til kunderne der ringede, selvom det gik hurtigt for mig, da jeg sendte sms 

Redigeret af 69manden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan absolut kun anbefale Julie, hun kan hendes håndværk og er yderst proff og går den ekstra mil for at opfylde evt fantasier, på en yderst tilfredsstillende måde, så det ik sidste gang, hendes mundtlige egenskaber  og kontrol over gag reflex og meget lidt plads til luft  kombineret med hun kan få det hele ind uden problemer selv ved  deepthroat stød  er i en klasse for sig selv. 

Hun klarer uden problemer også lidt hårdere tempo både for og bagved. Når der self er varmet op inden Hendes mulighed for både med og uden samt  afslutning i hende både nr 1 og 2  er jo bare dejligt, eneste forskel til næste gang må blive dobbelt tid  ergo dobbelt så mange afslutninger,  hun har ihvertfald ik skuffet og tror bestemt hun indfri de ønsker man måtte ha næste gang, 

Maximal score  herfra  

Del dette indlæg

Link til indlæg

En oplevelse for sig selv, er kort og konkret beskrevet. Hun var over alle forventninger, nymfomani, var der ingen tvivl om hos den frække lille sag. Vi startede med en lille snak og dejlige frække kys med massere af lækker berøring hvor efter hun tog min pik langt ned i halsen som jeg aldrig havde prøvet det før, det ene ledte til andet og vi endte med alt fra anal til rimming for så at fylde hendes mund med sperm. Worth every penny. Fanger hende i Århus næste uge! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder som en dejlig serviceminded pige : )

Er der nogen som har erfaringer med lidt dominans til Julie ?......kunne godt være fristet hvis hun er frisk på rollespil og slavetøs...???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...