Hop til indhold
Hulk

Louise - Husmor på 37 - Fake

Recommended Posts

Det startede rigtigt godt. Fik SMS kontakt, hvor jeg spurgte om hun var fri. “Jep” skrev hun på dansk. Lidt sært, da jeg regnede hende for udlænding og forsatte derfor på engelsk. Pludselig ringer hun mig op og spørger på klingende dansk, hvorfor jeg skriver på engelsk. Besøg aftales og jeg ankommer. Ha ha,, en ældre ikke særligt attraktiv spansk kone åbner, foto uægte, Jeg spørger ind til den søde danske pige, jeg aftalt besøg med og talte med 2 min før døren blev åbnet. “Thats me, thats me” pisse irriteret gik jeg igen. Lige da jeg forlod adressen (mosegårdsvej) prøvede jeg at ringe igen og miraklet skete, den danske pige var i røret. Jeg siger, jeg kommer tilbage, men nej, hun er optaget også selvom jeg vil vente til hun er fri - hun siger så ,hun er optaget altid. Fake - Fake og atter Fake. Hun var bare lokkemad.

https://annoncelight.dk/showad/351549

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hulk skrev, for 7 timer siden:

Det startede rigtigt godt. Fik SMS kontakt, hvor jeg spurgte om hun var fri. “Jep” skrev hun på dansk. Lidt sært, da jeg regnede hende for udlænding og forsatte derfor på engelsk. Pludselig ringer hun mig op og spørger på klingende dansk, hvorfor jeg skriver på engelsk. Besøg aftales og jeg ankommer. Ha ha,, en ældre ikke særligt attraktiv spansk kone åbner, foto uægte, Jeg spørger ind til den søde danske pige, jeg aftalt besøg med og talte med 2 min før døren blev åbnet. “Thats me, thats me” pisse irriteret gik jeg igen. Lige da jeg forlod adressen (mosegårdsvej) prøvede jeg at ringe igen og miraklet skete, den danske pige var i røret. Jeg siger, jeg kommer tilbage, men nej, hun er optaget også selvom jeg vil vente til hun er fri - hun siger så ,hun er optaget altid. Fake - Fake og atter Fake. Hun var bare lokkemad.

https://annoncelight.dk/showad/351549

Tak var selv ved at hoppe på ..og arvelig at du fik en dårlig oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
HardLove skrev, 1 time siden:

Mosegårdsvej plejer ellers at have gode piger. Skuffende

Ikke enig. Netop det sted, kender jeg som fake: Billeder af flotte og tiltagende kvinder, hvor teksten signalerer danske kvinder. Enig med trådstarter: Fake, fake. Jeg har også været faldet i, men ikke denne gang, og det var pga. adressen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...