Hop til indhold
Guest sagasex

pigerne på sydfyn

Recommended Posts

Guest sagasex

Valgte i dag at besøge pigerne på sydfyn og det kom jeg ikke til at fortryde . valgte en time med  kats rigtig gode massage hvor jeg fik alle de ømme muskler rørt,  hun er vel nok den bedste  til massage i øjeblikket . Da den time var gået havde jeg fået lyst til mere og derfor fik jeg lemon til at give mig den helt store tur med kys og jeg slikkede hende det tror jeg godt  hun kunne lide det . bj var hun også god til , og så var det tid til fuck i flere forskellige stillinger meget dejligt man kan godt mærke at hun er meget  erfaren. så det var en lidt dyr dag men det har jeg ikke fortrudt super dag .

 

jeg kan ikke finde sætte et link ind desværre    de flotte thai massører 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sagasex skrev, for 11 timer siden:

Valgte i dag at besøge pigerne på sydfyn og det kom jeg ikke til at fortryde . valgte en time med  kats rigtig gode massage hvor jeg fik alle de ømme muskler rørt,  hun er vel nok den bedste  til massage i øjeblikket . Da den time var gået havde jeg fået lyst til mere og derfor fik jeg lemon til at give mig den helt store tur med kys og jeg slikkede hende det tror jeg godt  hun kunne lide det . bj var hun også god til , og så var det tid til fuck i flere forskellige stillinger meget dejligt man kan godt mærke at hun er meget  erfaren. så det var en lidt dyr dag men det har jeg ikke fortrudt super dag .

 

jeg kan ikke finde sætte et link ind desværre    de flotte thai massører 

Tak for et godt indlæg. Ca hvor på Sydfyn holder de til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sagasex

hej jysk mand skriv og bestil tid så får du adressen ,de snakker og skriver dansk .  (  i nærheden af svendborg) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sagasex

jeg kunne ikke  lade være med at besøge pigerne på sydfyn igen . denne gang valgte jeg lemon til massage , men som jeg skrev sidst mente jeg at kat var den bedste , men lemon giver en rigtig god massage måske lidt hårdere men absolut god massagen hun kommer hele vejen rundt . og hun er sjov smilende og i godt humør . men jeg ville have at kat skulle afslutte som lemon gjorde sidst , men det var ikke muligt hun gjorde ikke sådan noget , kun massage ikke sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sagasex

ser lige at der er en der syntes at det sørgeligt    HVORFOR ER DET SØRGELIGT 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mis4
sagasex skrev, den 19.1.2023 at 21:50:

jeg kan ikke finde sætte et link ind desværre    de flotte thai massører 

Marker linket i værktøjslinien - ctrlC - flyt musen til det sted i dit indlæg hvor du vil have linket til at stå - ctrlV.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sagasex skrev, for 6 timer siden:

HVORFOR ER DET SØRGELIGT 

At man, som voksent menneske ikke magter opgaven: "Indsæt link" du må da, selv med din relativt korte medlemstid, have opdaget at det er god kutyme her på sitet.

Det syntes jeg er sørgeligt. Men ta' det ikke så tungt mester, du havde en god dag, og det er da hovedsagen.

 

Undskyld for afsporing:(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sagasex
  • hej mis 4 og ild i piben i må meget undskylde .  men jeg er ikke så fortrolig med en ipad og der er mange ting som jeg ikke kan finde i forhold til en pc’er så derfor kunne jeg ikke indsætte links . værktøjs linjen  hvordan bruges den på en ipad 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ild i piben skrev, for 51 minutter siden:

At man, som voksent menneske ikke magter opgaven: "Indsæt link" du må da, selv med din relativt korte medlemstid, have opdaget at det er god kutyme her på sitet.

Det syntes jeg er sørgeligt. Men ta' det ikke så tungt mester, du havde en god dag, og det er da hovedsagen.

 

Undskyld for afsporing:(

Hold da op :( man skal dælme kunne mange ting, for at deltage på Eroguide.:(

Håber ikke du opdager, alle de ting jeg ikke kan finde ud af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
Jysk mand skrev, den 20.1.2023 at 09:21:

Tak for et godt indlæg. Ca hvor på Sydfyn holder de til?

Hej jysk mand

Det meget go sex du for hos dem. Jeg prøvet Kat en gang. Det var meget go.

Men hun ikke have sex med alle. Hun vælge kun go mand. Så måske du være heldig.

Jeg også prøvet anden pige med tatovering. Hun ikke der mere, men hun også meget dårlig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sagasex
Maleren86 skrev, for 10 timer siden:

Hej jysk mand

Det meget go sex du for hos dem. Jeg prøvet Kat en gang. Det var meget go.

Men hun ikke have sex med alle. Hun vælge kun go mand. Så måske du være heldig.

Jeg også prøvet anden pige med tatovering. Hun ikke der mere, men hun også meget dårlig. 

hej maleren86 jeg kan ikke forstå hvem du skriver  til , den jyske mand har kun stillet et spørgsmål   ( hvor er det henne ? ) så vidt jeg ved har han ikke anmeldt efterfølgende . 

Du skriver at du kun har prøvet kat en gang men at hun kun har sex med go mand . da jeg besøgte dem skrev jeg jo at kat ikke ville afslutte som lemon gjorde . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
sagasex skrev, 1 time siden:

hej maleren86 jeg kan ikke forstå hvem du skriver  til , den jyske mand har kun stillet et spørgsmål   ( hvor er det henne ? ) så vidt jeg ved har han ikke anmeldt efterfølgende . 

Du skriver at du kun har prøvet kat en gang men at hun kun har sex med go mand . da jeg besøgte dem skrev jeg jo at kat ikke ville afslutte som lemon gjorde . 

Hej Sagakat

Jeg skrev ik med dig. Men jeg har haft sex med Kat 2 gange. Det var meget godt.
Jeg tror hun bestemmer selv og vælger når mand er go at have sex. Det var ikke så dyrt heller.
Hun kan godt li at man slikke hin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sagasex
Maleren86 skrev, for 3 timer siden:

Hej Sagakat

Jeg skrev ik med dig. Men jeg har haft sex med Kat 2 gange. Det var meget godt.
Jeg tror hun bestemmer selv og vælger når mand er go at have sex. Det var ikke så dyrt heller.
Hun kan godt li at man slikke hin

mit brugernavn er sagasex og ikke sagakat 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...