Hop til indhold

Recommended Posts

Som for så manger andre så er en god og hård gang pisk for mig det som gør livet værd at leve

Men at give pisk er ikke bare at tage en pisk og piske løs. Det kræver teknik og tålmodighed

Den dygtige domina kan bringe slave I den syvende himmel hvor slaven tigger om mere og hårdere

Men ikke så mange dominaer mestre den kunst. Blandt de aktive dominaer (i København og omegn) kender jeg kan, nemlig Empress Malice og Lady Iris

Er der nogen som har gode erfaringer med andre dominaer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er blevet pisket 2-3 gange af hende her (senest i går aftes), som umiddelbart ikke ligner en domina, men som tilbyder dominans med forbehold. Synes hun er ganske ferm med pisken, men hvad, man synes om, er måske en personlig sag og ikke noget, man kan overføre til andre. Jeg benytter mig i alt fald af hende, når jeg trænger til pisk (og andre gange kvælning).  Hun starter blidt, men pisker efterhånden hårdere og hårdere og bruger også håndfladerne, hvilket gør virkeligt ondt i baller og inderlår, og hun er ganske opmærksom på forskellen mellem den pirrende smerte og den ufede smerte, der ikke pirrer.

Redigeret af henlan

Del dette indlæg


Link til indlæg
henlan skrev, den 19.1.2023 at 18:32:

Jeg er blevet pisket 2-3 gange af hende her (senest i går aftes), som umiddelbart ikke ligner en domina, men som tilbyder dominans med forbehold. Synes hun er ganske ferm med pisken, men hvad, man synes om, er måske en personlig sag og ikke noget, man kan overføre til andre. Jeg benytter mig i alt fald af hende, når jeg trænger til pisk (og andre gange kvælning).  Hun starter blidt, men pisker efterhånden hårdere og hårdere og bruger også håndfladerne, hvilket gør virkeligt ondt i baller og inderlår, og hun er ganske opmærksom på forskellen mellem den pirrende smerte og den ufede smerte, der ikke pirrer.

Tak, det lyder spændende at Freja mester kunsten at piske, jeg har før nydt hendes skønne billeder, men et besøg er det ikke blevet til da intet i Frejas profiler indikere at hun også tilbyder pisk, men hendes profiler trænger måske også til en revision for eksempel henviser Frejas hjemmeside stadig til Mon-Cherie som lukkede for nogle år siden

Men Freja skal helt sikkert besøges og mine baller skal piskes røde som hendes hår

Del dette indlæg


Link til indlæg
bygger skrev, den 21.1.2023 at 13:09:

Madame Sascha er unik. Elsker især hendes nyanskaffet kædepiske

 

Madamesascha.com

Enig Sascha er blandt de bedste dominaer i København og omegn. Har endnu ikke lagt krop til hendes kædepisk men den lyder ond

Del dette indlæg


Link til indlæg
LystTilSM skrev, for 27 minutter siden:

Tak, det lyder spændende at Freja mester kunsten at piske, jeg har før nydt hendes skønne billeder, men et besøg er det ikke blevet til da intet i Frejas profiler indikere at hun også tilbyder pisk, men hendes profiler trænger måske også til en revision for eksempel henviser Frejas hjemmeside stadig til Mon-Cherie som lukkede for nogle år siden

Men Freja skal helt sikkert besøges og mine baller skal piskes røde som hendes hår

Der er heller ingen indikationer om kvælesex på hendes hjemmeside, men hun kvæler ikke desto mindre af hjertens lyst med både poser og underliv osv. Hun er meget åbensindet og åben for kinky og bizarre forslag, som der intet står om på hendes hjemmeside.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, den 19.1.2023 at 17:41:

Som for så manger andre så er en god og hård gang pisk for mig det som gør livet værd at leve

Men at give pisk er ikke bare at tage en pisk og piske løs. Det kræver teknik og tålmodighed

Den dygtige domina kan bringe slave I den syvende himmel hvor slaven tigger om mere og hårdere

Men ikke så mange dominaer mestre den kunst. Blandt de aktive dominaer (i København og omegn) kender jeg kan, nemlig Empress Malice og Lady Iris

Er der nogen som har gode erfaringer med andre dominaer?

Jeg har brugt Anastasya der kan gå meget langt og har et godt udvalg fra korte til dragehale og lang singletail. Jeg har bedt hende om at være vred og så bliver hun stiktosset og bryder mine grænser helt og aldeles. Hun mangler et hejseværk.

En af gangene havde vi lussinger med i spillet og der var jeg violet i ansigtet i 10 dage efter…. Ups….

Jeg savner en Domina der som IndianaJones kan betjene de helt lange på 3-4 meter og sno dem om kroppen på mig - den Domina der kan det har jeg ikke mødt endnu - eller har pladsen.

OBS: Kædepisken kender jeg udemærket, den vil jeg ikke anbefale da vægten er så stor at den giver dybe skader i musklerne som et solidt “Trælår” da man spillede fodbold som ung. Der opstår en dybere blødning i vævet ved knoglen. Bemærk at Hippo under Anden Verdenskrig kunne tæve de danske modstandsfolk ihjel med tunge “Totenslægere” uden der var meget at se udefra. Rammer man nyrerne med kædepisken vil det helt sikkert kunne gentages !

Den hurtige snert på en lang pisk eller det tynde spanskrør afgiver energien i overfladen uden dybere skader.

www.Anastasya.dk

Redigeret af whipit

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Whipit,

Tak A skal besøges, har også læst din anmeldelse, tror ikke jeg som slave kan måle mig med dig, troede ellers jeg var hardcore, men nej 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LystTilSM skrev, for 1 time siden:

Hej Whipit,

Tak A skal besøges, har også læst din anmeldelse, tror ikke jeg som slave kan måle mig med dig, troede ellers jeg var hardcore, men nej 

Hej Lyst

Jeg er sku’ ikk hardcore - jeg troede Anastasya var en engel første gang jeg mødte hende - billederne er mere engel end djævel. Jeg bestilte 2 timer med solid afstraffelse deraf - Anastasya havde glædet sig da der ikke er så mange fjolser der gør det. Så TÆSKEDE hun min r.. og ryg sønder så jeg var chokeret og måtte efter 10 min bede om nåde - det snakker hun stadig om at jeg var en “fuser” første gang :-)

Senere har vi lært hinanden at kende så hun variere frekvens mellem slag, ægger og variere våben så jeg er i den vægtløse tilstand længst muligt.

Der kommer en anmeldelse snart af en veteran-Domina der er mester i det !

Men tro mig - jeg hyler så meget at naboerne må tro de kastrere pattegrise hos hende - uden en god gag kunne det ikke lade sig gøre.

Nej, jeg er Ikke hardcore - for mig er det vigtigste at jeg taber kontrol og jeg ved min Domina har grænser over mine så jeg aldrig ved hvor sessionen ender. Jeg elsker når hun er “ægte” og tværer mig op af væggen og ikke bare stopper fordi jeg sender hundeøjne til hende. Anastasya kan virkeligt kører dig over grænsen - hvis du beder hende om det. Jeg troede første gang jeg ville få 10 slag med en blød flogger og så et blowjob og kæle for resten af tiden. Men hold k… hun havde andre planer….!

Så hjertet skal banke og håndfladerne svede når jeg tager huen på uden for døren. Anden gang stak hun mig helt uventet en syngende lussing og hev mig ind af døren, pressede mig ned på alle fire og kyssede støvler, hægtede hundesnoren på og trak mig op af trappen. For mig er det FEDT at kende min Domina og så hun har lyst til at føre dig ud på tynd is. Rutine er dræbende, det kan du få med konen hver onsdag…

(flere ægteskaber ville holde hvis pigerne gik i lære hos dominaer så man hver onsdag var ved at sk… i bukserne når man trådte ind af døren!)

God vind, når du kender Anastasya kan du bede hende om at slippe tigeren løs - det bliver du ikke skuffet over. Du kan også lave aftaler ude af huset med hende - hun er kinky !

kh W

 

Redigeret af whipit

Del dette indlæg


Link til indlæg
whipit skrev, for 6 timer siden:

Jeg har brugt Anastasya der kan gå meget langt og har et godt udvalg fra korte til dragehale og lang singletail. Jeg har bedt hende om at være vred og så bliver hun stiktosset og bryder mine grænser helt og aldeles. Hun mangler et hejseværk.

En af gangene havde vi lussinger med i spillet og der var jeg violet i ansigtet i 10 dage efter…. Ups….

Jeg savner en Domina der som IndianaJones kan betjene de helt lange på 3-4 meter og sno dem om kroppen på mig - den Domina der kan det har jeg ikke mødt endnu - eller har pladsen.

OBS: Kædepisken kender jeg udemærket, den vil jeg ikke anbefale da vægten er så stor at den giver dybe skader i musklerne som et solidt “Trælår” da man spillede fodbold som ung. Der opstår en dybere blødning i vævet ved knoglen. Bemærk at Hippo under Anden Verdenskrig kunne tæve de danske modstandsfolk ihjel med tunge “Totenslægere” uden der var meget at se udefra. Rammer man nyrerne med kædepisken vil det helt sikkert kunne gentages !

Den hurtige snert på en lang pisk eller det tynde spanskrør afgiver energien i overfladen uden dybere skader.

www.Anastasya.dk

@Whipit  Super vigtig info TAK…

 

OBS: Kædepisken kender jeg udemærket, den vil jeg ikke anbefale da vægten er så stor at den giver dybe skader i musklerne som et solidt “Trælår” da man spillede fodbold som ung. Der opstår en dybere blødning i vævet ved knoglen. Bemærk at Hippo under Anden Verdenskrig kunne tæve de danske modstandsfolk ihjel med tunge “Totenslægere” uden der var meget at se udefra. Rammer man nyrerne med kædepisken vil det helt sikkert kunne

Redigeret af Madame Illona

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...