Påbesøg 6 Skrevet 19. Januar, 2023 Bær over med mig, for det er min første anmeldelse… Jeg besøgte Sarah i dag https://nympho.dk/n7758/2771/new-sarah-back-again/ og hun er en virkelig smuk ung kvinde. Hun er den perfekte ‘naboen datter’ - meget slank, virkelig feminin (og uden tatoveringer). Hun har et fantastisk smil, og jeg har sagt til hende, at hun skal smile på hendes billeder, for jeg mener, at hun er pænere live end på billederne. Hun er god til engelsk og svarer hurtigt. Og sludrer gerne bagefter. Jeg kan kun anbefale et besøg, da hun samtidig er en charmerende sød og behagelig person. Jeg glæder mig allerede til næste besøg. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Timmer 251 Skrevet 19. Januar, 2023 Enig, sød og smuk pige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 19. Januar, 2023 (edited) Påbesøg skrev, 1 time siden: Redigeret 19. Januar, 2023 af Ratata Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bentos68 13 Skrevet 30. August, 2023 Påbesøg skrev, den 19.1.2023 at 17:05: Bær over med mig, for det er min første anmeldelse… Jeg besøgte Sarah i dag https://nympho.dk/n7758/2771/new-sarah-back-again/ og hun er en virkelig smuk ung kvinde. Hun er den perfekte ‘naboen datter’ - meget slank, virkelig feminin (og uden tatoveringer). Hun har et fantastisk smil, og jeg har sagt til hende, at hun skal smile på hendes billeder, for jeg mener, at hun er pænere live end på billederne. Hun er god til engelsk og svarer hurtigt. Og sludrer gerne bagefter. Jeg kan kun anbefale et besøg, da hun samtidig er en charmerende sød og behagelig person. Jeg glæder mig allerede til næste besøg. Jeg har booket en time i morgen så jeg er ultra spændt om alle de gode anmeldelser er sande. Nu må vi se…… Nogen som kan svare på om hendes kys er alm. tante eller lidt mere GFE? Og nogen ide hvor hun er fra? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1145 Skrevet 30. August, 2023 Hun er i mine øjne virkelig en lille godte.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MORTEN77 9 Skrevet 30. August, 2023 bentos68 skrev, for 46 minutter siden: Jeg har booket en time i morgen så jeg er ultra spændt om alle de gode anmeldelser er sande. Nu må vi se…… Nogen som kan svare på om hendes kys er alm. tante eller lidt mere GFE? Og nogen ide hvor hun er fra? Lad mig vide ven efter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg