generte 32 Skrevet 30. November, 2013 har prøvet privat diskret bording for første gang skulle ha besøgt tilde, men hun var desværre blevet syg, men havde besyemt mig at i dag skulle det være så det blev christinna, undskyld jeg bander men hun er sku da bare for lækker det er helt vildt puha rigtige dejlige bryster og en rigtig dejlig stram miss en kanon oplevelse, hvis hun læser det her, så vil jeg besøge hend igen det er helt sikkert hun var bare total sød efter jeg var en smulle meget navøs og første gang med en glædespige det bliver et 10 tal for mig 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manica 707 Skrevet 30. November, 2013 har prøvet privat diskret bording for første gang skulle ha besøgt tilde, men hun var desværre blevet syg, men havde besyemt mig at i dag skulle det være så det blev christinna, undskyld jeg bander men hun er sku da bare for lækker det er helt vildt puha rigtige dejlige bryster og en rigtig dejlig stram miss en kanon oplevelse, hvis hun læser det her, så vil jeg besøge hend igen det er helt sikkert hun var bare total sød efter jeg var en smulle meget navøs og første gang med en glædespige det bliver et 10 tal for mig Hej generte Tillykke med din p-d bording debut ! Er rigtigt god at høre du om sider fik dig "taget sammen" til at komme i gang. Det KAN være svær at tage mod til sig første gang. Og lækkert at du havde en god oplevelse. Kan kun give dig ret i hun har dejlige bryster - selvom MIN interesse mest var for hendes røv Jeg tror bestemt du lige som jeg bliver bidt af det, og ikke mindst Bording... Du skal heller ikke snyde dig selv for at besøge Tilde når det bliver muligt! Og tilsidst: velkommen til som aktiv anmelder på eroguide! mvh Manica 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1681 Skrevet 30. November, 2013 Altid godt med nye anmeldere - så velkommen til. Det ville dog være rart, hvis du skrev pigens navn i titlen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
generte 32 Skrevet 1. December, 2013 ja det var også svært det er helt sikker hun var bare så kanon sød, så 100 procent hun skal besøges igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
masterkll 9 Skrevet 1. December, 2013 Du burde prøve nogle af de andre bliv nu ikke glad for en af dem... de er alle gode 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christinna_PD Skrevet 1. December, 2013 Tusind tak for din dejlige anmeldelse og ikke mindst de besøg søde! Vil glæde mig til at se dig igen:) kyss Christinna 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
generte 32 Skrevet 1. December, 2013 Tusind tak for din dejlige anmeldelse og ikke mindst de besøg søde! Vil glæde mig til at se dig igen:) kyss Christinna det var så lidt christinna mener hvert et ord der er skrevet kun ikke få en beder første gang det er helt sikkert, du var bare så sød og fik mig til at slappe a ,også vil jeg glæde mig rigtig meget til at se dig igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pokkenholt 17 Skrevet 3. December, 2013 ja jeg ville sådan set gerne møde nogen af de søde flotte piger fra privat diskret. men den tlf dame de har lyder bare så sur og utiltalende at jeg simpelthen mister lysten og det er en skam for ved af erfaring at de før hen har haft utrolig venlige og hjælpsomme tlf damer. men hvad så må jeg jo prøve andet steds. selv om det ærger mig vildt meget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Potatohead Skrevet 3. December, 2013 Du skal også have et velkommen fra mig, generte og jo Christinna er gude smuk og ikke mindst en virkelig sød pige.Så fint du havde en god oplevelse der. Med hensyn til tlf. pigen så skal du bare lære hende at kende Pokkenholt, der ligger megen humor under overfladen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
masterkll 9 Skrevet 3. December, 2013 ja jeg ville sådan set gerne møde nogen af de søde flotte piger fra privat diskret. men den tlf dame de har lyder bare så sur og utiltalende at jeg simpelthen mister lysten og det er en skam for ved af erfaring at de før hen har haft utrolig venlige og hjælpsomme tlf damer. men hvad så må jeg jo prøve andet steds. selv om det ærger mig vildt meget Hun har nu altid været sød og god til at give info overfor mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pokkenholt 17 Skrevet 3. December, 2013 okay ja var jo netop lidt info jeg ville have inden jeg bokkede en tid men nåede jeg slet ikke, kan ske jeg fangede hende på et dårligt tidspunkt jeg må prøve igen en anden gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dicki 78 Skrevet 3. December, 2013 Besøgte Natalie i aften for første gang. Synes telefondamen var meget flink. Natalie er lige efter min smag. Der er 100% valuta for pengene. Hun er virkelig sød og nem at snakke med. Det er et rigtig godt sted. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 12896 Skrevet 3. December, 2013 okay ja var jo netop lidt info jeg ville have inden jeg bokkede en tid men nåede jeg slet ikke, kan ske jeg fangede hende på et dårligt tidspunkt jeg må prøve igen en anden gang Ja, hvis du har spurgt ind til både det ene og det andet, som du i forvejen kunne have fundet ud af på hjemmesiden eller ved at læse div. anmeldelser her på EG - så kan jeg godt forstå tlf. damen har anset dig for en af de sædvanlige pikspillere, der spiller deres tid med evindelige sprøgsmål og er blevet lidt kort for hovedet. Når du ringer sådant et sted, skal du starte med at sige du gerne vil bestille en tid + evt. ydelser hos den og den pige, på et for jer begge passende tidspunkt og tidsrum - så for du adressen og kan tillade dig at spørge yderligere ind til forskellige ting mht., hvordan du finder stedet, huset ser ud og hvor du kan parkere mv. Ikke så megen fis i det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pokkenholt 17 Skrevet 4. December, 2013 ja Hr. jernsvin det vil jeg give dig helt ret i. men jeg er skam slet ikke ny er det her game og ved hvordan jeg skal opføre mig, og jeg nåede faktisk ikke at spørge om noget som helst. men lad det ny ligge. jeg prøver igen en dag hvor jeg for de lyster. over and out. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg