Hop til indhold

Corona Fie

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/349891

Nu har Fie åbenbart fået corona, og beklager overfor ALLE dem hun har mødtes med i dag :D

Men helt ærligt.. Hvem bliver testet for corona længere? Er man syg, så er man vel bare syg, og så er man vel ikke aktiv..

At blive testet for corona er vel noget der hører sig til i 2020 :ph34r:

Skrevet
  • Author
Elprebsi skrev, Lige nu:

God anmeldelse...

Tak brormand :) 

Skrevet

Måske man bare skal sige tak for informationen og at hun er så åben med det.

Skrevet
onlybeas skrev, for 3 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/349891

Nu har Fie åbenbart fået corona, og beklager overfor ALLE dem hun har mødtes med i dag :D

Men helt ærligt.. Hvem bliver testet for corona længere? Er man syg, så er man vel bare syg, og så er man vel ikke aktiv..

At blive testet for corona er vel noget der hører sig til i 2020 :ph34r:

Det kaldes omsorg for hendes medmennesker OGSÅ i 2023

Corona lever i bedste velgående, og retningslinier er stadig gældende når og hvis du skal til lægen, hospital o.lign. Således at forholdsregler stadig tages på de hospitaler og plejecentre jeg bevæger mig. 

Skrevet
  • Author
½angel skrev, for 6 timer siden:

Måske man bare skal sige tak for informationen og at hun er så åben med det.

Tak for informationen om at hun møder kunder mens hun er syg? :o

Skrevet
  • Author
Danskeblondeemma skrev, for 4 timer siden:

Det kaldes omsorg for hendes medmennesker OGSÅ i 2023

Corona lever i bedste velgående, og retningslinier er stadig gældende når og hvis du skal til lægen, hospital o.lign. Således at forholdsregler stadig tages på de hospitaler og plejecentre jeg bevæger mig. 

Så du kalder det omsorg for medmenneske, at man mødes med andre når man er syg? Hmm..

Hvad er det for nogle forholdsregler du hentyder til? For hvis du er syg, bør du jo blive hjemme uanset type af virus :mellow:

Skrevet
onlybeas skrev, for 2 minutter siden:

Så du kalder det omsorg for medmenneske, at man mødes med andre når man er syg? Hmm..

Hvad er det for nogle forholdsregler du hentyder til? For hvis du er syg, bør du jo blive hjemme uanset type af virus :mellow:

Nu kan man godt have corona uden at være syg af det.

Skrevet
  • Author
torben35 skrev, Lige nu:

Nu kan man godt have corona uden at være syg af det.

Godmorgen og velkommen til 2023, hvor det ikke er nødvendigt at lade sig teste for sygdomme du ikke oplever symptomer på :D det du siger, er det forhåbentlig ingen der tror på længere..

Skrevet
onlybeas skrev, for 36 minutter siden:

Øh... Har du læst hendes opslag?

"OBS!!!!!!! JEG ER LIGE TESTET POSITIV FOR CORONA, SÅ JEG ER OFFLINE DE NÆSTE DAGE ( POSITIV TEST D. 18/1)

BEKLAGER MEGET TIL ALLE JER JEG HAR MØDTES MED IDAG!!!"

Det er da fa'me god og omsorgsfuld stil i min bog. Respekt til Fie herfra.

Skrevet
  • Author
AB455 skrev, for 4 minutter siden:

Øh... Har du læst hendes opslag?

"OBS!!!!!!! JEG ER LIGE TESTET POSITIV FOR CORONA, SÅ JEG ER OFFLINE DE NÆSTE DAGE ( POSITIV TEST D. 18/1)

BEKLAGER MEGET TIL ALLE JER JEG HAR MØDTES MED IDAG!!!"

Det er da fa'me god og omsorgsfuld stil i min bog. Respekt til Fie herfra.

Hvad er det du hentyder til? :) 

Skrevet
onlybeas skrev, Lige nu:

Hvad er det du hentyder til? :) 

Det her...

onlybeas skrev, for 50 minutter siden:

At hun netop IKKE mødes med med kunder når hun er testet positiv.

Skrevet
  • Author
AB455 skrev, for 7 minutter siden:

Det her...

At hun netop IKKE mødes med med kunder når hun er testet positiv.

Tror lige du skal læse det igen makker :) 

Skrevet
onlybeas skrev, for 27 minutter siden:

Tror lige du skal læse det igen makker :) 

Ditto "makker", bare for det du selv oprindeligt skrev, for jeg forstår dit indlæg fuldstændig på samme måde at du banner for at nogen skulle tage imod kunder selvom de er syge.

Hvis ikke det er tilfældet, så er det fint, men det er hvad jeg stadig læser ud af det svar jeg citerede.

Når jeg læser dit indlæg som TS, så kan jeg godt blive forvirret over hvad du egentlig mener. Er der noget mellem linjerne jeg er for tungnem eller for træt til at forstå?

Redigeret af AB455

Skrevet
onlybeas skrev, for 15 timer siden:

Tak for informationen om at hun møder kunder mens hun er syg? :o

Du er sgu en forvirrende TS, du er efter hende fordi hun blev testet, og du er efter hende fordi hun måske har smittet nogen, fordi hun havde corona. 

Alternativt kunne du bare sige tak fordi hun er så åben om det, så du også kan blive testet. 

Hun kunne have arbejdet uden symptomer og en hun var i nærkontakt med kunne være blevet testet positivt, så hun for hendes egen og andres skyld, tog en test der var positiv. Der kan være mange scenarier, hvorfor går du direkte efter hende, når hun er så åben om det, så folk selv kan blive testet. 

Man kun næsten en til en trække samtalen over til et tænkt scenario hvor en GP fik klamydia, ville du så vide det og blive testet eller gå efter hende som her. 

Efter min mening har hun opført sig helt som man skal i denne situation, positiv test, advare andre og luk ned i nogle dage. 

Skrevet
  • Author

Nu er der ret stor forskel på corona og klamydia :)

Hvorfor skulle folk spilde tid på at blive testet?

Test-helvede er et overstået kapitel.. I hvert fald for normale mennesker :)

Skrevet
onlybeas skrev, 1 time siden:

Hvorfor skulle folk spilde tid på at blive testet?

Jeg kender da mange der tager en test, hvis de er syge, så de ved om det er en forkølelse eller Corona. 

Men hvis du vil leve i uvidenhed, så er det jo din ret. Men lad være med at shame folk der tænker på folkene omkring sig. Som hun gjorde.

Skrevet
onlybeas skrev, for 6 timer siden:

Hvorfor skulle folk spilde tid på at blive testet?

For de vaccinerede og ikke sårbare, ja.

Og nej jeg gider ikke en corona/vaccine diskussion, men selvom jeg har valgt at blive vaccineret og ikke er sårbar, så vil jeg gerne respektere de der er udsatte omkring mig.

Uanset hvad, så vælger Fie det sikre OG medmenneskelige - at stoppe forretningen i et par dage. Det gør hun udelukkende for andres skyld, da det koster omsætning. 

What's not to like?

Skrevet
½angel skrev, den 20.1.2023 at 01:36:

Jeg kender da mange der tager en test, hvis de er syge, så de ved om det er en forkølelse eller Corona. 

Men hvis du vil leve i uvidenhed, så er det jo din ret. Men lad være med at shame folk der tænker på folkene omkring sig. Som hun gjorde.

Er det ikke fuldstændigt ligegyldigt om det er en forkølelse eller corona?

Hvis du er syg. så bliv hjemme

Ps go stil at melde det op fra Fie´s side

Skrevet

Stor tak til Fie for sin omsorg og medmenneskelighed.

Håber det kan starte en tendens så vi kan bekæmpe man andre sygdomme der desværre kan følge med dejligt samvær

Håber også at det vil være starten på nedbrydelse af det tabu der er omkring sygdomme, ved at starte med de mindre stigmatiserende kan vi måske bevæge os frem til de alvorlige også

God bedring Fie ønsker dig en hurtig helbredelse 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.