Hop til indhold
Guest JyskSnushane

Alita Horsens

Recommended Posts

Guest JyskSnushane

Hvis der ønskes hurtigt svar om hvorvidt, pigen er den på billederne og oplevelsen var god, kan der scrolles til nederst i anmeldelsen. Jeg vil dog uddybe min oplevelse her imellem.

Jeg havde egenligt ikke regnet med, at jeg skulle have en bruger herinde. Jeg havde det sådan set fint med, at bruge den forsikring jeg anså jer andre brugers anmeldelser for at være (jeg ved det godt, jeg burde yde for at nyde). 
Jeg er ikke helt ny i denne verden, dog heller ikke begynder (har besøgt omkring 10 forskellige glædespiger, heraf har de seneste 3 været af thailandsk oprindelse - ved egenligt ikke om dette har nogen betydning, men så er det sagt). 
Jeg har 2 gange før været ved, at oprette en bruger for at skrive en anmeldelse. Første gang var en oplevelse i Vejle, som jeg ikke ville ønske for nogen andre, men den pågældende glædepiges annonce var taget ned ligeså hurtigt som jeg kom hjem. Anden gang var en af de bedste oplevelser jeg har haft med en Glædespige. Det var en dejlig time, hvor hun tilbød massage efter det bestilte var overstået, da jeg ikke kunne holde tiden ud. Her gik det op for mig, at det måske ligeså meget, var en kvindes berøring jeg søgte, som det var en tur i høet. Dette var jeg sådan set glad for, da det fik mine øjne op for thaimassagens verden. 
Lad os kalde ovenstående forspillet, for nu kommer den egentlige anmeldelse.

Jeg stod i aftes og havde lidt hudsult og besluttede mig for at kontakte en uanmeldt thaipige i Horsens. Hvilket jeg ikke skulle komme til at fortryde.

https://annoncelight.dk/showad/361460
(Jeg har forsøgt, at indsætte link, men da dette er min første anmeldelse, er jeg i tvivl om hvorvidt det er lykkedes).

Kontakten gik rigtig nemt over SMS, og jeg fik pris for 1 times fullpackage og adresse (adressen var et kendt sted i Horsens, hvilket fjernede de værste bekymringer).
Jeg har altid haft en fetish for at bade med glædespigen inden seancen påbegyndes, hvilket ikke var noget problem hos Alita. Badet og baderummet var begge rigtig fine. Efter badet, hvor jeg blev skrubet i bund efter alle kunstens regler, blev jeg ledt ind i sengen, hvor massage med mere skulle foregå. Alita startede med at masserer mine ben, hvor jeg blev bekymret, da det mere var en fordeling af olie end en egenlig massage og desuden med meget lidt pirring. Mine bekymringer skulle dog blive gjort til skamme, da Alita bearbejdede lænden og opefter. Uden at hun rigtig tog ved forstod hun, at ramme rygsøjlen og muskulaturen i skuldre og nakken på den helt rigtige måde.

Da massagen var overstået, gav Alita et dejligt blowjob, hvor jeg var nødt til at bede om at få regnjakke på, for at jeg ikke skulle skyde kanonen af alt for tidlig. Denne mission lykkedes dog dårligt, da jeg efter nogle minutters lagengymnastik måtte give efter.

Efter seancen blev jeg belønnet med en grundig nedvaskning i kraft af endnu et fælles bad.

Det skal desuden siges, at Alitas væremåde er rigtig behagelig, selvom den godt kan synes lidt fjollet. Dette tog jeg dog med smil og vi grinte en del sammen.

Jeg stod på gaden igen efter 1 time og 10 minutter og der blev ikke jaget på mig for at jeg skulle forsvinde, mens vi snakkede i slutningen af mødet.

For at opsummere, så er det pigen på billederne man møder og jeg nød både kommunikation, massage og lagengymnastikken. Generelt synes jeg Alita leverede over mine forventninger til serviceniveau på den pågældende adresse (hvilket ikke siger så lidt).

Redigeret af JyskSnushane

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en rigtig fin anmeldelse og velkommen til. 

Det kunne godt være man skulle lægge vejen forbi Horsens en dag og hilse på den dejlige dame. 

Jeg er ikke så bekendt med stederne i Horsens. Var der tale om et diskret sted?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...