Hop til indhold

Ægte livsglæde med Sweet Erika

Featured Replies

Skrevet

Hun er så sød og dejlig, Erika, min italienske elskerinde. Vi har kendt hinanden i nogle år nu. Erika var en af de første GPs, jeg besøgte.

Hvilket fund. Når man opfører sig ordentligt og respektfuldt, og har læst og forstået hendes tekst, får man en oplevelse med masser ægte varme og italiensk livsglæde. For en stund er det som at være sammen med en kæreste, og man glemmer alt om, at det er købesex (en time/1500 Kr.). Hende og jeg glemmer også aldersforskellen på ca. 30 år.

Denne gang kastede vi os i armene på hinanden i gensynsglæde, da hun i de sidste tre måneder har arbejdet i et andet land. Og så gik det ellers derudaf i hendes moderne lejlighed nær Fisketorvet i København (gratis parkering i to timer). Også denne gang med en krydret blanding af hed sex, grin og samtale om livet, verden og fremtiden.

Desværre rejser Erika allerede nu på lørdag, da hun også har et andet job at passe, men hun har lovet mig at vende tilbage i februar/marts, og jeg er i løbende kontakt med hende. Hvis jeg nu vender tilbage, når jeg ved, hvornår hun igen er i København, er der nok en af jer, der vil hjælpe mig, digital-neanderthaler, med at sætte et link på denne anmeldelse.

På forhånd tak fra Signor

Skrevet

lidt svært, når du ikke indsætter link ?

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 15 timer siden:

Denne gang kastede vi os i armene på hinanden i gensynsglæde,

Det må da være tæt på ægte kærlighed. :x

Skrevet
Dinner_at_the_y skrev, 1 time siden:

mon hun havde kastet sig i armene på TS, hvis der ikke var penge involverede, næppe .

Men dejligt med god kemi .

Skrevet
  • Author
Dinner_at_the_y skrev, for 5 timer siden:

Det ER en form for kærlighed, men hele tiden med respekt for den ramme, som den udfolder sig i. Erika og jeg har netop talt om dette flere gange for at undgå misforståelser og for ikke at miste alt det skønne, den fascination, den samhøringhed og sensualitet, som vi har sammen. Vi kender hinanden meget godt nu og holder altid en løbende kontakt. En stor glæde.

Skrevet
  • Author
Signor Cuoco skrev, Lige nu:

Det ER en form for kærlighed, men hele tiden med respekt for den ramme, som den udfolder sig i. Erika og jeg har netop talt om dette flere gange for at undgå misforståelser og for ikke at miste alt det skønne, den fascination, den samhøringhed og sensualitet, som vi har sammen. Vi kender hinanden meget godt nu og holder altid en løbende kontakt. En stor glæde.

obs) korrektur-rettelse:  Der skal selvfølgelig stå "samhørighed"

Skrevet

Hun er skøn og er enig i dine betragtninger Signor Cuoco.  Der er noget helt specielt ved Erika :x

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.