Hop til indhold

åbne paula ammende bryster Bording

Featured Replies

Skrevet

flere af billederne er brugt andre steder på nettet.

hele sætninger i teksten bliver også brugt andre steder på nettet

om pigen bare er for doven til at lave sin egen annonce, eller det er et scam kan være svært at gennemskue, min tanke er at er pigen så doven, er hun ikke et besøg værd.

Redigeret af next

Skrevet

Der har tidligere været skrevet om at der blev brugt falske billeder på den annonce,  så om det er blevet bedre ved jeg ikke, men tænker ikke at det en som man skal køre langt efter.... for så at møde en helt anden i døren.

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=354085&search_and_or=or

Hvis der er nogen som der tager chancen,  det jeg frem til en tilbage melding om hun har mælk i brysterne. 

Skrevet
lille_peter skrev, for 16 timer siden:

Der har tidligere været skrevet om at der blev brugt falske billeder på den annonce,  så om det er blevet bedre ved jeg ikke, men tænker ikke at det en som man skal køre langt efter.... for så at møde en helt anden i døren.

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=354085&search_and_or=or

Hvis der er nogen som der tager chancen,  det jeg frem til en tilbage melding om hun har mælk i brysterne. 

mon ikke det er en lille fif til at måske kunne trække ekstra kunder til at skrive det :) men lyder da frækt hvis der vel og mærke skulle være noget i dem ^_^

Skrevet
triax skrev, den 19.1.2023 at 09:57:

mon ikke det er en lille fif til at måske kunne trække ekstra kunder til at skrive det :) men lyder da frækt hvis der vel og mærke skulle være noget i dem ^_^

Det var også det jeg kunne forestille mig. Derfor afventer jeg en anmeldelse som der kan be eller afkræfte det ;)

Redigeret af lille_peter

• 2 weeks later...
Skrevet
Klaphatte skrev, den 18.1.2023 at 15:05:

Er der nogle som kan verificere hende?

Med tekst og billede valg er jeg lidt usikker på om de første par billeder er reelle.

https://annoncelight.dk/showad/354085

Ja. Paula er en colombiansk skønhed. Ikke sikker på alle billederne er ægte men nogle af dem er. personligt synes jeg hun er virkelig lækker - perfekt krop, store bløde bryster med en smule mælk i. Det var derfor jeg prøvede hende. Men hun holder ofte til i Nordjylland. Jeg kan kun anbefale hende på det kraftigste - men det er ikke sådan at brysterne løber ud med mælk. 

God fornøjelse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.