Hop til indhold
sand

Karin Hadsten

Recommended Posts

sand skrev, for 6 minutter siden:

Hej

her i besøgt Karin i Hadsten ?

Min moster hedder Karin, hende har jeg tit besøgt

Del dette indlæg

Link til indlæg
sand skrev, for 2 timer siden:

Hej

her i besøgt Karin i Hadsten ?

Har besøgt Karin flere gange både i Hadsten og i Skanderborg

Her er lidt jeg har skrevet tidligere:

Karin får min bedste anbefaling. Hun er en GP der til fulde kan finde ud af at "servicere" en mand. Blowjob i topklasse, hun kysser gerne og tar imod din pik i de mest gængse stillinger. Sidst jeg besøgte hende oplevede jeg hende få den kraftigste orgasme jeg har udløst på nogen kvinde. Hun bliver fugtig som en i tyverne, selvom hendes krop jo selvfølge ikke er det. Hun har en go røv og et par pænt store bryster men selvfølgelig ikke kæmpe bryster og heller faste som en på 20, men det kompenserer hun så rigeligt for, med erfaringerne fra  omkring 40 års virke som glædespige.

Så lang tid holder man ikke i branchen, hvis ikke man kan "nogle ting"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ikke besøgt Karin i Hadsten, men derimod en del andre steder. Det startede jo i Samsøgade, hvor Karin huserede som indehaver af lejligheden. En del skønne danske kvinder var “lejere” - mest mindeværdig er nogle fortryllende møder med Laura. Men Karin er en dejlig kvinde at gæste - skriv endelig en anmeldelse hvis din vej fører forbi Hadsten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Matadormix skrev, for 15 minutter siden:

Har ikke besøgt Karin i Hadsten, men derimod en del andre steder. Det startede jo i Samsøgade, hvor Karin huserede som indehaver af lejligheden. En del skønne danske kvinder var “lejere” - mest mindeværdig er nogle fortryllende møder med Laura. Men Karin er en dejlig kvinde at gæste - skriv endelig en anmeldelse hvis din vej fører forbi Hadsten.

Ikke at jeg har besøgt hende men Laura er det ikke Karins's datter

Del dette indlæg

Link til indlæg
gamlingen skrev, for 1 time siden:

Ikke at jeg har besøgt hende men Laura er det ikke Karins's datter

Jo! Skønne kvinder begge to. Jeg mødte Laura i et supermarked i Århus sidste år. Hun kiggede på mig lige det sekund mere end man normalt gør, når ens blik tilfældigt falder på et andet menneske og det gav et stik i mig. Kan hun huske mig? Nogle mennesker har en formidabel hukommelse og jeg har besøgt hende en del gange i sin tid. Jeg håbede måske på et "hej" eller et lille indforstået nik.... Havde lyst til at sige noget, men det er og bliver en uskreven regel at lade en GP være anonym ved et møde i offentligheden. Alligevel svært - hun var der uden følge af nogen andre. Smuk og indtagende. 
Karin er aktiv og det glæder mig, at hun stadig kan sit kram. Kunne godt få lyst til at opsøge hende igen. Tror hun er en af to kvinder jeg har besøgt flest gange og i længst tid, indtil hun valgte at flytte nordpå og opgive lejligheden i Samsøgade

Redigeret af Hedonis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hedonis skrev, for 17 minutter siden:

Jo! Skønne kvinder begge to. Jeg mødte Laura i et supermarked i Århus sidste år. Hun kiggede på mig lige det sekund mere end man normalt gør, når ens blik tilfældigt falder på et andet menneske og det gav et stik i mig. Kan hun huske mig? Nogle mennesker har en formidabel hukommelse og jeg har besøgt hende en del gange i sin tid. Jeg håbede måske på et "hej" eller et lille indforstået nik.... Havde lyst til at sige noget, men det er og bliver en uskreven regel at lade en GP være anonym ved et møde i offentligheden. Alligevel svært - hun var der uden følge af nogen andre. Smuk og indtagende. 
Karin er aktiv og det glæder mig, at hun stadig kan sit kram. Kunne godt få lyst til at opsøge hende igen. Tror hun er en af to kvinder jeg har besøgt flest gange og i længst tid, indtil hun valgte at flytte nordpå og opgive lejligheden i Samsøgade

Ja Karin er i højeste grad stadig aktiv og jeg er ikke det mindste i tvivl om hun stadigvæk nyder sex - det må være skønt som 75 årig at ha et så aktivt sexliv

Del dette indlæg

Link til indlæg

gamlingen skrev, for 3 minutter siden:

det må være skønt som 75 årig at ha et så aktivt sexliv

Det er først om et år hun fylder 75. Hvis hun stadig er aktiv der, skal det fejres med maner! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hedonis skrev, for 8 minutter siden:

Det er først om et år hun fylder 75. Hvis hun stadig er aktiv der, skal det fejres med maner! :D

Ved ikke om du kender hendes fødselsdato/år men hun skriver selv i sin annonce:

Jeg er en meget moden kvinde på 75 år, 86 kg og 170 cm høj,

Vi må da håbe hun selv ved hvor gammel hun er (mener det er indenfor de sidste 3-4 måneder hun har ændret det fra 74 til 75 år)

Del dette indlæg

Link til indlæg
gamlingen skrev, for 2 timer siden:

Jeg er en meget moden kvinde på 75 år, 86 kg og 170 cm høj,

Selvfølgelig. Jamen så skal der festes...

Beklager min fejltagelse, jeg kender hendes fødselsdag og vores aldersforskel, men regnede forkert i farten. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...