Hop til indhold
Milner

JaJa eller YaYa, - Sorø Slagelse Ringsted Næstved .

Recommended Posts

Guest Gladforpir

Der er et par anmeldelser af "Jaja" i dette forum - ikke udpræget positive. Jeg har aldrig besøgt hende (men planlagt) - mellem Sorø og Slagelse :-)

Hendes tilsyneladende naturlige boobies er meget tiltrækkende....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gladforpir skrev, den 18.1.2023 at 13:12:

Der er et par anmeldelser af "Jaja" i dette forum - ikke udpræget positive. Jeg har aldrig besøgt hende (men planlagt) - mellem Sorø og Slagelse :-)

Hendes tilsyneladende naturlige boobies er meget tiltrækkende....

Fik du besøgt hende? Hun bor lidt langt fra mig, men valgmulighederne er få B)

Redigeret af Fekser
Glemte smiley

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gladforpir
Fekser skrev, for 9 timer siden:

Fik du besøgt hende? Hun bor lidt langt fra mig, men valgmulighederne er få B)

Ja, men det var ikke det vilde. Hun er sød og køn nok, men ikke så glad for berøringer. Hendes babser er ægte og dejlige. Hun er lidt rund om maven og sidebenene, som madglade thai-kvinder tit er. Meget lille røv og ditto understel.

Bum bum vil hun ikke, så hun henviste til en anden pige på adressen. Jeg nøjedes med lidt dårlig massage og et OK handjob.

GFP

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gladforpir skrev, den 13.8.2023 at 20:09:

Ja, men det var ikke det vilde. Hun er sød og køn nok, men ikke så glad for berøringer. Hendes babser er ægte og dejlige. Hun er lidt rund om maven og sidebenene, som madglade thai-kvinder tit er. Meget lille røv og ditto understel.

Bum bum vil hun ikke, så hun henviste til en anden pige på adressen. Jeg nøjedes med lidt dårlig massage og et OK handjob.

GFP

Godt jeg ikke drønede afsted og godt jeg arbejder i KBH, hvor mulighederne er flere. Der fandt jeg Linda i Søborg - shit, hun var dejlig og det bliver til en gentagelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...