Hop til indhold

JaJa eller YaYa, - Sorø Slagelse Ringsted Næstved .

Featured Replies

Skrevet

Har set flere søge efter pigen der kalder sig JaJa eller YaYa,

- tror hun måske er her, - der er i hvert tilfælde billeder af, øjensynligt, mange forskellige piger, - så mon ikke en af dem er den rigtige :D

https://annoncelight.dk/showad/360002

Skrevet

Der er et par anmeldelser af "Jaja" i dette forum - ikke udpræget positive. Jeg har aldrig besøgt hende (men planlagt) - mellem Sorø og Slagelse :-)

Hendes tilsyneladende naturlige boobies er meget tiltrækkende....

• 6 months later...
Skrevet
Gladforpir skrev, den 18.1.2023 at 13:12:

Der er et par anmeldelser af "Jaja" i dette forum - ikke udpræget positive. Jeg har aldrig besøgt hende (men planlagt) - mellem Sorø og Slagelse :-)

Hendes tilsyneladende naturlige boobies er meget tiltrækkende....

Fik du besøgt hende? Hun bor lidt langt fra mig, men valgmulighederne er få B)

Redigeret af Fekser
Glemte smiley

Skrevet
Fekser skrev, for 9 timer siden:

Fik du besøgt hende? Hun bor lidt langt fra mig, men valgmulighederne er få B)

Ja, men det var ikke det vilde. Hun er sød og køn nok, men ikke så glad for berøringer. Hendes babser er ægte og dejlige. Hun er lidt rund om maven og sidebenene, som madglade thai-kvinder tit er. Meget lille røv og ditto understel.

Bum bum vil hun ikke, så hun henviste til en anden pige på adressen. Jeg nøjedes med lidt dårlig massage og et OK handjob.

GFP

Skrevet
Gladforpir skrev, den 13.8.2023 at 20:09:

Ja, men det var ikke det vilde. Hun er sød og køn nok, men ikke så glad for berøringer. Hendes babser er ægte og dejlige. Hun er lidt rund om maven og sidebenene, som madglade thai-kvinder tit er. Meget lille røv og ditto understel.

Bum bum vil hun ikke, så hun henviste til en anden pige på adressen. Jeg nøjedes med lidt dårlig massage og et OK handjob.

GFP

Godt jeg ikke drønede afsted og godt jeg arbejder i KBH, hvor mulighederne er flere. Der fandt jeg Linda i Søborg - shit, hun var dejlig og det bliver til en gentagelse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.