Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Jeg har gennem længere tid forsøgt at få en aftale på plads med 1Reason fra Aarhus. 

Dialogen startede godt ud før jul, men på dagen hvor vi skulle mødes, blev jeg pludselig blokeret. 

Jeg lavede en ny profil og kontaktede hende igen - dette var en uge efter, men hun kunne ikke lige huske at have blokeret mig.

Vi lavede en ny aftale, men på dagen var hun slet ikke online, og svarede først 2 dage senere, som om intet var hændt. 

ved næste aftale havde hun pludselig en veninde på besøg, næste gang skulle hun med sin mor på sygehus. 

Endelig så det ud til, at vi fik en aftale på plads - pludselig ville hun ikke ses med mig, hvis jeg ikke skrev en sms til hende på et nummer, hun sendte. 

Jeg forsøgte at forklare hende, at jeg var gift så det var nok ikke så smart. Så blev hun sur og sagde, at hun jo ikke drev et bordel! Hvordan de to ting hænger sammen aner jeg ikke.

I går indvilligede jeg I, at få sende hende en sms her til morgen. Men I nat skrev hun så, at hun ikke ville mødes med mig, fordi det føltes forkert. 

Jeg kaldte hende en narrefisse, og blev blokeret. 

Så mit råd - find en anden, hun er ren spild af tid,

 

God dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

det er helt ok at ville have et nummer , så hun kan google hvem du er, og have en privat oplysning, hvis der sker noget uventet. Alle kontakt sider siger hemmelige numre besvares ikke, og det er der en grund til. Og hvis det føltes forkert så skal man da ikke gøre det . 
At konkludere hun er fake er nok lidt dobbeltsidigt, jeg ville sige hun er fornuftig og forsigtig !

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 5 minutter siden:

det er helt ok at ville have et nummer , så hun kan google hvem du er, og have en privat oplysning, hvis der sker noget uventet. Alle kontakt sider siger hemmelige numre besvares ikke, og det er der en grund til. Og hvis det føltes forkert så skal man da ikke gøre det . 
At konkludere hun er fake er nok lidt dobbeltsidigt, jeg ville sige hun er fornuftig og forsigtig !

Jeg synes ikke, at du har læst mit indlæg ordentligt. Jeg har forsøgt at lave aftaler 5-6 gange med hende, som hun aflyser. Jeg har også indvilliget i at sende hende sms, og så aflyser hun alligevel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Petter123 skrev, for 13 timer siden:

Jeg synes ikke, at du har læst mit indlæg ordentligt. Jeg har forsøgt at lave aftaler 5-6 gange med hende, som hun aflyser. Jeg har også indvilliget i at sende hende sms, og så aflyser hun alligevel. 

du blev blokeret og lavede en ny profil og kontaktede hende igen, læser jeg, læser du at hun ikke vil dig ? Det er underligt at lave en ny profil og kontakte hende igen efter det !
Så ber hun om et tlf nr, og du siger du ikke vil det, da du er gift. Hun svarer at det får hende til at føle sig som en pro og til sidst vil hun  gen ikke mødes, 
Læser du hun ikke vil dig !! det vil hun ikke !!!Så bliver du grov og kalder hende neværdigende navne, fordi hun tar sit frie valg og siger nej og nu er hun fake ?
Dit råd til andre er at finde en anden, følg dit råd 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg springer af princip altid de steder over hvor de ikke besvarer hemmelige numre. De skal ikke kunne spore hvem jeg er. Diskretion må gå begge veje.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig med daddyo. Hvorfor lave en ny profil når hun har blokeret dig? Hvorfor kalde hende en narrefisse og blive ubehøvlet? Det er 100% hendes valg!

Det har jo intet at gøre med hun er fake fordi hun vælger dig fra! 
Og nej kunne heller aldrig finde på at dele private oplysninger omkring en SB. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøver lige igen - for det virker ikke som om, at I kan eller vil forstå, hvad jeg skriver!

Jeg har fået masser af afslag, og har slet ikke noget problem hermed.

Jeg havde en aftale med kvinden, så blev jeg blokeret. 

Jeg troede det var en fejl, så jeg lavede en ny profil for at komme i kontakt med hende.

Ifølge hende selv var det nok en fejl. Så vil lavede en ny aftale og havde en rigtig god dialog.

På dagen svarede hun ikke på mine beskeder og loggede først på igen 3 dage senere. Ingen forklaring, men vi kunne sagtens lave en ny aftale, og det ville hun glæde sig til.

På dagen opførte hun sig som om, at vi aldrig havde haft en aftale, og hun havde i øvrigt en veninde på besøg. Men vi kunne sagtens lave en ny aftale, og det ville hun glæde sig til.

Dagen før skrev jeg til hende for at bekræfte, denne gang kunne hun ikke i pågældende tidsrum, fordi hun skulle med sin mor på sygehus. Men vi kunne sagtens lave en ny aftale.

Fair nok tænkte jeg, så jeg lavede en ny aftale med hende. Dagen før, skrev jeg for at bekræfte, og så ville hun pludselig have en sms. Det syntes jeg var underligt, da det jo ikke havde været et krav tidligere. Jeg fik en sviner om, at hun ikke drev bordel. 

Så jeg skrev til hende, at det respekterede jeg selvfølgelig, og at jeg ville sende hende en sms næste morgen. 

Da jeg loggede på SD næste morgen, havde hun skrevet til mig kl. 4 om natten, at hun ikke ville se mig, og at jeg måtte have en god dag.

Som sagt, har jeg intet problem med klar besked og et afslag - men i forhold til pågældende forløb føler jeg mig holdt for nar, og det for mig til at vurdere, at hun er fake.

Det er min udlægning om min oplevelse, den deler jeg med andre, så de ikke skal bruge deres tid på hende, fordi min vurdering er, at det ville være spildt. 

Tag det som I vil, brug det eller lad være - jeg gider ikke høre på flere af jeres synsninger, gisninger og halvbagte tolkninger udfra et forløbet, som I ikke har nogen indsigt i.

 

Redigeret af Petter123

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

så det er lykkes dig to gange at blive afvist af den samme, uden at lære noget, og nu er det hende som er problemet ok 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...