Fyn76 47 Skrevet 18. Januar, 2023 Så denne annonce og tænkte de bryster skal der kigges nærmere på, skrev til hende for at spørger ind til pris og adresse fik hurtigt svar retur med adresse og en pris på 800 kr for 30 min, jeg ankommer til adressen og bliver lukket ind af hende iklædt helt alm hverdags tøj så man skal ikke forvente lingeri ved hende, hendes engelske er ikke det bedste men hun kan finde ud af at come baby både når man skal følge efter hende ind på værelset og mange gange under akten, prisen hun skrev i SMS’en var pludselig ikke den rigtige men da jeg holdte fast i at en aftale er en aftale så var det ok med de 800 kr for 30 min selv akten forløber meget mekanisk og hun holder hele tiden en nede så man ikke kan komme helt ind samtidigt med at stiller spørgsmålet om det er “Good” og nej det er det ikke, hvis hun ikke var så mekanisk og havde så travlt med at få det overstået ville jeg besøge hende mange gange bare for at lege med de bryster men der er ikke nogen grund til at spilde flere penge på hende hun er ganske alm af udseende med kvindelig former https://annoncelight.dk/showad/356527 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Langesen 99 Skrevet 22. Januar, 2023 Tip/bøn: Lave en overskrift, der gør at vi kan genkende annoncen (evt. samme overskrift Sim i annoncen). Så er anmeldelsen brugbar, selvom annoncen bliver taget af (som her) eller ændret. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobrofyr 268 Skrevet 23. Januar, 2023 Hun har tidligere kaldt sig Catalina og Fatima. er fuldstændig enig; hun er ikke værd at spilde penge på!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Puritania 99 Skrevet 24. Januar, 2023 Det er så her man skal lære at bruge søgefunktionen, så havde jeg lige sparet mig for en elendig oplevelse. Det var præcist det samme jeg oplevede. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg