Hop til indhold
Fyn76

Fantastiske bryster (Spild af penge)

Recommended Posts

Så denne annonce og tænkte de bryster skal der kigges nærmere på, skrev til hende for at spørger ind til pris og adresse fik hurtigt svar retur med adresse og en  pris på 800 kr for 30 min, jeg ankommer til adressen og bliver lukket ind af hende iklædt helt alm hverdags tøj så man skal ikke forvente lingeri ved hende, hendes engelske er ikke det bedste men hun kan finde ud af at come baby både når man skal følge efter hende ind på værelset og mange gange under akten, prisen hun skrev i SMS’en var pludselig ikke den rigtige men da jeg holdte fast i at en aftale er en aftale så var det ok med de 800 kr for 30 min 
selv akten forløber meget mekanisk og hun holder hele tiden en nede så man ikke kan komme helt ind samtidigt med at stiller spørgsmålet om det er “Good” og nej det er det ikke, hvis hun ikke var så mekanisk og havde så travlt med at få det overstået ville jeg besøge hende mange gange bare for at lege med de bryster men der er ikke nogen grund til at spilde flere penge på hende

hun er ganske alm af udseende med kvindelig former

https://annoncelight.dk/showad/356527

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tip/bøn: Lave en overskrift, der gør at vi kan genkende annoncen (evt. samme overskrift Sim i annoncen). Så er anmeldelsen brugbar, selvom annoncen bliver taget af (som her) eller ændret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er så her man skal lære at bruge søgefunktionen, så havde jeg lige sparet mig for en elendig oplevelse. Det var præcist det samme jeg oplevede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...