Hop til indhold

Så er der KÆMPE patter..

Featured Replies

Skrevet

Nogle der har været i kontakt?

Redigeret af Bryan Mills
Billeder fjernet

Skrevet

Troede ikke jeg ville opleve det, men nu er det sket! De er FOR store! (Og for lange!)

Skrevet

Tror i ikke det er fake ? 

Skrevet

Ja, så kan man snakke om, at "Gravity is a Bitch":D.....det yver er jo direkte uappetitligt....totalt turn off!!!....meget lidt pæn dame her:shock:

Skrevet
  • Author
( o Y o ) + XXL skrev, for 4 minutter siden:

hun skriver selv på sin egen hjemmeside at hun er på tour i danmark

https://www.alice85jj.de/tourplan-1/

Lige noget for os to som savner Rachel Divas giga store patter......:P;):wub:

Skrevet
( o Y o ) + XXL skrev, for 17 minutter siden:

hun skriver selv på sin egen hjemmeside at hun er på tour i danmark

https://www.alice85jj.de/tourplan-1/

Ok :) jamen hvorfor er jeg ikke på Fyn;)

Skrevet
Ståpik skrev, for 6 timer siden:

Nogle der har været i kontakt?

jeg gad godt lege med patter eller yver må det være i den størrelse

Redigeret af Bryan Mills
Billeder fjernet

Skrevet
  • Author
jan j skrev, for 3 minutter siden:

jeg gad godt lege med patter eller yver må det være i den størrelse

Så er vi to......;)

Skrevet

Kræver Randersreb til brystbondage  :D 

Skrevet
El Caliente skrev, for 16 minutter siden:

Kræver Randersreb til brystbondage  :D 

Idet jeg håber en finder et Randersreb snarligt 

Skrevet

check - been there, done that, most likely doing it again  ( o Y o )

når der er sådan nogle patter indenfor en radius af 1 km kan man ikke sige nej tak. 

Priser: 1000 min / 30 min, det dobbelt for en time. Det koster ekstra at komme mellem/udover babserne. 

kontakt: nemt, sms. derefter et opkald, snakker fint engelsk og tysk. 

Stedet: odense C (som i meget centralt) jeg har været der mange gang før.. overnpå.. for der ligger en familie restaurent, men indgangen er ok diskret ind gennem en port på siden, men der er stor risiko for at løbe ind i nogle lige udenfor. en hverdag i regnvejr er klart at foretrække. Lokalet ok kælderlokale uden at være prangende, men heller ikke snusket. der er 2 piger dernede - begge rumænere. Den anden er også frodig men slet ikke så stor. 

Alice: jeps det er hende - no doubt. Video´en overfor kunne være optaget i går. hun er lille (160) påstår selv midt i 30´erne (det har i så fald været nogle hårde år) lidt mave så forvent ikke hvepsetalje og vaskebræt og sidst men ikke mindst: ret lange men også ret fyldige patter (dvs ikke bare et par tynde hudflapper) der fylder alt ned til under taljen. De er gigantiske og meget bløde, men absolut en oplevelse hvis man er til den slags.  - på ryggen dække de alt fra navlen og opefter, dvs arme, skulder, hals og ansigtet op til næsen... enourmous. hun kan ride dig uden problemer mens du har ansigtet helt begravet. Nippels er ret små og ikke særligt fremtrædende. 

hun er sød, meget snakkesagelig og imødekommende. fortæl inden hvad du har af ønsker - hun mødte op i en badekåbe og noget blondeir - stoking, men havde jeg bedt om det var det blevet en gigant bøjle bh, der tager pusten fra de fleste. 

hun er på privat ferie og farter videre på lørdag (siger hun)

nyd hende, hun er en ener i DK pt, hvor storbarmet ofte er en buttet thai med med en lille d-skål (gab)

Redigeret af ( o Y o ) + XXL

Skrevet

Ja - hold da helt op ;-) 

Skrevet
Fynboiodense skrev, for 7 timer siden:

Seriøst - stakkels ryg - og kvinde

Ikke des domindre er der faktisk også mange herinde som tænder på det, rent faktisk så er de ellevilde med sådan som jeg hverken vil betegne som patter eller yver men noget et udtryk som ej vil være på sin plads herinde så Velbekomme de Herrer :rolleyes:

Skrevet
Mortenkok skrev, for 3 minutter siden:

Ikke des domindre er der faktisk også mange herinde som tænder på det, rent faktisk så er de ellevilde med sådan som jeg hverken vil betegne som patter eller yver men noget et udtryk som ej vil være på sin plads herinde så Velbekomme de Herrer :rolleyes:

Helt enig… jeg tror sku også jeg nedladende vil til at kommentere annoncer, hvor jeg finder annoncøren direkte frastødende...

"Føj hvordan kan man kneppe hende.. egtvedpigen møder en biva-læder sofa"

"havde de job-rotation den dag på plastikkirurgisk afdeling. De læber og bryster er da ikke lavet af en læge"

"skinny bitch... Har du også prøvet et cykelstativ"

"man kan blive helt i tvivl om det er en 18 årig thai eller en 11 årig knægt - hvad skal man også med bryster"

og så er jeg slet ikke startet på shemale og alt mulig andet…

men vi kunne også bare blive enige om at respektere hinandens præferencer og glæde os over vi ikke tænder/konkurrerer om det samme, og så ellers lade være med nedladende kommentarer om det der ikke lige tænder en.. såfremt vedkommende der annoncerer gør det frivilligt. og Det er jeg ret sikker på Alice gør!

god aften til alle… og pamala i ejby ser spændende ud.. men nonne??B)

• 2 months later...
Skrevet
Kalxzx skrev, for 10 timer siden:

Er det den samme person - bare i København? :-)

nej det tvivler jeg stærkt på. "Pamala" huserede i Ejby på fyn samtidig med Alice85jj var i Odense og Århus. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.