Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Så tog jeg en for holdet... og det skulle jeg aldrig have gjort, men nu kan jeg da rede jer fra en dårlig oplevelse......

Jeg er lige kommet hjem fra et besøg hos Sabai 

Det skulle jeg aldrig have gjort.. spild af penge, betalte 1000kr for 1 time med det hele.. Efter 15 min massage sagde hun jeg skulle betale extra for blowjob, sex delen var dårligere end hvis jeg selv skulle ordne det og man måtte ikke sige noget under hele besøget fordi det bar er en papirvæg der adskille mig og kunden ved siden af...

Skrevet
TheDude69 skrev, for 2 timer siden:

Så tog jeg en for holdet... og det skulle jeg aldrig have gjort, men nu kan jeg da rede jer fra en dårlig oplevelse......

Jeg er lige kommet hjem fra et besøg hos Sabai 

Det skulle jeg aldrig have gjort.. spild af penge, betalte 1000kr for 1 time med det hele.. Efter 15 min massage sagde hun jeg skulle betale extra for blowjob, sex delen var dårligere end hvis jeg selv skulle ordne det og man måtte ikke sige noget under hele besøget fordi det bar er en papirvæg der adskille mig og kunden ved siden af...

Det giver lidt mere mening med den lave pris så. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.