Hop til indhold
Snadremanden

Fraværende support på sugardaters!

Recommended Posts

Er der andre end mig som oplever at supporten på sugardaters er helt og aldeles fraværende?!

Jeg ville i fredags opgradere til premium, men mens betalingen skulle gennemføres, stoppede sceancen. Jeg fik ikke nogen bekræftelsesmail, men alligevel er der trukket én (1) krone på min konto! (?!?)

Jeg skrev til support, men fik et autosvar tilbage fra en Alexandra, på engelsk, at hun var på barselsorlov og kom tilbage engang først i januar. Hun henviste til en anden mailadresse, som jeg så skrev til. Jeg har endnu intet hørt …

Er det ved at gå helt ned ad bakke for sitet? Er der andre der har oplevet noget lignende?!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

mit abonement løb ud søndag kl 10 og først nu her kl 17 i dag, kunne jeg ikke længere sende beskedder eller se beskedder.  Jeg kunne godt nok ikke se hvem der havde besøgt min profil, eller de som havde mig som favorit, i den tid , men altså de har bare ikke styr på det ))))

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der slet ikke andre som har haft lignende problemer med sitet af samme karakter, eller andet måske?!

Synes fa’me det er ringe man ikke får en dyt respons fra dem!

Redigeret af Snadremanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

SD er så vidt jeg har hørt blevet solgt til et fransk firma. Det virker som om de lader siden sejle.

Har bemærket der er kommet mange fake profiler fra andre europæiske lande der giver adgang til deres billeder og lignende uden at have besøgt din profil. Så det er åbenlyst lavet af SD selv. Deres måde at oprette fake profiler på er desuden helt til grin. Typisk er der taget et navn og så efterfulgt af lidt tal.

Jeg nægter at betale en krone mere til den elendige side. Der er helt klart et marked for en konkurrent. En pris der hed 100-125kr pr. måned og 1000 kr for et år ville være mere spiseligt end deres 400kr pr. måned. Og så få lavet MitID validering for at få fjernet scam profiler.

Hvis jeg havde tiden, så lavede jeg gerne en side. Udviklingsmæssigt kan der tages 80% hylde software og så er der måske 500 timers udvikling oveni.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...