Hop til indhold

Mina Miracle – Et miracle på en ellers kedelig mandag

Featured Replies

Skrevet

Jeg har aldrig før været hos seduction girls, selvom de har nogle smukke kvinder på vagtplanen.

Men da jeg så Mina Miracle’s billeder og at hun tilbød græsk, vidste jeg hvad der ville redde en eller lidt kedelig mandag. Ringede til dem og fik booket 30 min med græsk afslutning. Var derude 30 efter bookning, blev vist ind i væreslet og Mina kom derind kort tid efter. Hun havde et sexet French Maid Kostume på og selvom hun ikke er fransk, vil selv den mest frankofil Parisiens være i tvivl om den ikke var skabt til hende. Mina ligner sine billeder. Hun har en fandens lækker krop, dejlig fast og slank som går lige i bukserne på en. Der var god kemi fra start af i mellem os, hun var både imødekommende, varm og bare all-round dejlig.

Der var fransk til begge parter og hun smager godt over det hele. Så var det missionær, cowgirl og doggie, før jeg ville prøve det græske, men det gik ikke i første forsøg, men med mund og doggie-kraft, gik det og top-dollar oplevelse at slutte af i en anal doggie med denne smukke kvinde.
Vi snakkede kort bagefter og jeg klædte mig på og vi sagde pænt farvel.

Kort sagt, et aftenknald med en dejlig, sexet og servicemindede(på den gode måde) kvinde, er en dejlig måde at bruge 30 minutter på.

Regner med at hun nok skal besøges igen.

Klar anbefaling herfra.

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/mina/

• 2 weeks later...
Skrevet

Kan støtte op omkring denne anmeldelse, besøgte Mina i midten af December da hun var en tur forbi Slagelse.

Man skal lede længe for at finde en top lækker, ekstra petite skønhed som hende, som kan tage i mod græske ydelser (næsten) uden problemer. Oven i købet er hun utroligt nem til latter, og vi fik hygget os på en kold vinterdag.

Skrevet

Tak for anmeldelse af Mina.

Jeg har selv ønsket og tag et kig forbi hende, dog ville jeg nok book 1 time.

Skrevet
larsen12 skrev, for 1 time siden:

Det kan du rolig gøre:wink:

Skrevet

Fik set hun har tider sammen med Dina, vilken også er en meget lækker, det kunne være lidt af en dag med en double med de to.

Skrevet
larsen12 skrev, for 8 timer siden:

Jeg vil nok tage 2 timer

Skrevet
NickNick skrev, for 5 timer siden:

Er det naturlige bryster, eller er de hjulpet på vej?

De er hjulpet på vej, men de er rigtig dejlige. Flotte store og faste bryster til en meget slank og lækker krop. Jeg har selv haft fornøjelsen af at afslutte på dem et par gange. 

Skrevet
  • Author
NickNick skrev, for 7 timer siden:

Er det naturlige bryster, eller er de hjulpet på vej?

Hjulpet på vej, men de er fandme dejlige.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.