Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har lidt ekstra tid her i midt ugen. Vil derfor bruge den fornuftigt! ;)

Jeg har tidligere besøgt Nina en enkelt gang. Hvilket også var min sidste tur, men også suverænt bedste. Lovede mig selv at give hende et besøg igen.

Men så er der jo også Baleri..

Hende har jeg i den grad drømt om en del gange! 

Nu er alt jo en smagssag. Men til dem af jer, der har prøvet begge. Hvad ville i gøre?? 

Beklager på forhånd hvis mit spørgsmål er i den forkerte kategori. Og for ikke at have link på. Arbejder på at finde ud af hvordan. Jeg ved dog, at flere herinde har stiftet bekendtskab med dem ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Theone skrev, for 3 timer siden:

Kan ikke finde ud af det på tlf, beklager. Hader det selv. 

Det må være nemt for dig at lære at indsætte link - rigtig mange gider ikke svare på henvendelser, hvis en der spørger, ikke en gang gider skrive en god overskrift - eller indsætte et link

så hjælp dig selv, brug 3 min til at lære at indsætte  link - så skal du ser, du får langt flere brugbare svar - og vil du være en af de gode, anmelder du også dine besøg - i stedet for kun at suge viden ud af andre - det er lidt som bytte - bytte

held og lykke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal nok ikke forvente den store hjælp med den håbløse intetsigende overskrift og når du ikke gider bruge 5 minutter på at lære at indsætte et link på telefon eller bare at bruge din pc........

Så skriv pigens navn og by i overskriften og  få sat link på........

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...