Hop til indhold

Eva - Hot Fitness Babe (Kolding)

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt den søde og utrolig smukke Eva i Kolding. Eva er en lækker fitness babe. Hun minder type mæssigt meget om nogle af de fitness babes man kan se på Instagram. Hun fortalte mit, at hun går rigtig meget op i sin kost og motion, hvilket afspejler sig på hendes krop uden at det på nogen måde bliver maskulint. Det gør at hendes krop udstråler femininitet, elegance og styrke på en virkelig hot måde. Udover at have en flot krop og et kønt ansigt, så er Eva bare en utrolig sød pige, som giver en god service.

Hun snakker godt engelsk, og det er hende på billederne og video. Jeg synes hun er endnu smukkere i virkeligheden end på billederne.

Eva holder til et diskret sted i Kolding centrum. Da jeg ankom til stedet stod Eva klar i et frækt sort lingeri. Så vi fik hurtigt de små detaljer (penge og ydelser) på plads, så vi kunne komme i gang med den sjove del.

Jeg vil ikke gå alt for meget i detaljer med sex-delen, da det er en meget personlig og individuel ting. Men jeg kan sige så meget, at jeg betalte 200 kr. ekstra for superfransk. Det var alle pengene værd. Det var virkelig et lækkert og frækt blowjob, hvor hun sørgede for at have meget øjenkontakt. Ja, det var sgu bare mega frækt. Derefter tid til en 69er, hvor jeg havde en fantastisk udsigt til en lækker og fast numse. Derefter på med kondomet og sex i mange forskellige positioner.

Det var bare en virkelig god og dejlig oplevelse, og jeg gik derfra med en fantastisk følelse i kroppen. Jeg kommer helt sikkert til, at besøge hende igen. Så hvis du er tiltrukket af fitness typen, så er Eva bestemt et besøg værd. Men vigtigst af alt, så er Eva en sød pige, som giver en god service.

Hun fortalte mig, at hun kun er i Kolding nogle dage endnu. Så tager hun videre til en anden by.

Redigeret af Professor_S

Skrevet

Hun ser sgu super sprød ud!

Personligt kunne jeg dog godt undvære blækket, men resten gør dog, at hun er en overvejelse værd ;)

Skrevet

Tak for en fin anmeldelse.

hun er dælme sprød! Er hun piercet i brysterne?

Skrevet
  • Author
Stor_mand skrev, for 47 minutter siden:

Tak for en fin anmeldelse.

hun er dælme sprød! Er hun piercet i brysterne?

Ja, hun er piercet i brysterne.;-)

BJL skrev, for 2 timer siden:

Hun ser sgu super sprød ud!

Personligt kunne jeg dog godt undvære blækket, men resten gør dog, at hun er en overvejelse værd ;)

Hun er bestemt super sprød, og i min verden mere end en overvejelse værd.:wink:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.