Hop til indhold

BEAUTIFUL YOUNG MICHELLE BEST GFE *ORESTAD*

Featured Replies

Skrevet

Michelle har tidligere fået nogle fine ord med på vejen, men det ser ud til at hun har skiftet annonce-id, så de var ikke helt nemme at finde.

Når man reklamerer med BEST GFE, stiller det nogle krav til performance og levering, så det var med store forventninger og flaget hejst til top, at jeg drog mod Ørestaden for at indkassere 60 minutters GFE med tilkøb af kys og mega.

Kommunikationen gik legende let, og stedet var dejligt nemt at komme til. Jeg blev modtaget i døren af en letpåklædt Michelle og vi fik bekræftet aftaler og udvekslet, hvad der skulle udveksles. Så gik vi i bad, hvor der var dækket op med friske håndklæder, duftlys og dæmpet lys. Shower-seancen er inkluderet i prisen ved 60 minutter, og jeg havde hørt, at hun lavede pussy slide under bruseren. Jeg håbede på at det ville ske for mig, men jeg forventede det ikke, men da hun blidt klemte mig ind mellem benene og bevægede sig langsomt frem og tilbage var jeg solgt.

Tilbage på værelset blev der kysset og kælet og hendes sprøde lille krop var ved at gøre mig sindssyg. Hendes tunge er bestemt ikke genert. Jeg begravede hovedet mellem hendes ben og slikkede det bedste, jeg kunne koncentrere mig om, indtil jeg kunne mærke og smage hendes safter.

Et kort blæs efter, satte hun sig på mig og red blidt og intenst og med stor kontrol. Vi skiftede stillinger og endte i en tæt missionær, hvor hun efter noget tid fik, hvad der efter min bedste overbevisning lignede en orgasme. Hvis det var fake, skal hun have bonuspoint for at gøre det så godt, at selv de mindste muskelspasmer var med. Jeg gave hende en lille pause inden vi fortsatte lidt for til sidst at ende en en doggy, hvor udsynet til hendes perfekte krop var ved at antænde lunten, men jeg havde jo betalt for CIM, så vi afbrød og hun fik lov til at gøre det afsluttende arbejde, hvilket hun gjorde ihærdigt og med indlevelse.

Nu er jeg helt drænet og meget lykkelig. 

Michelle kan bestemt anbefales til dem, der er til blid og nærværende sex med en superslank og utroligt sød ung kvinde.

Skrevet

1000 tak for et godt skriv

Skrevet
  • Author

Jeg blev nødt til at booke en tid mere. Efter at have fordøjet oplevelsen, er jeg nået til den konklusion, at dette var i top 2 over bedste GFE oplevelser, jeg nogensinde har haft, og helt klart en pige, jeg må se igen.

Skrevet

Hejsa,

Hun ser sgu dejlig ud. Hvordan er parkeringsmulighederne og er CIM det hun betegner som Megafransk? Tak for en god anmeldelse, som i den grad har gjort mig interesseret. 
Miguel

Skrevet
yrghh skrev, for 4 timer siden:

Jeg blev nødt til at booke en tid mere. Efter at have fordøjet oplevelsen, er jeg nået til den konklusion, at dette var i top 2 over bedste GFE oplevelser, jeg nogensinde har haft, og helt klart en pige, jeg må se igen.

Jeg kender følelsen…specielt med Michelle :wub:

Skrevet
  • Author
Miguel69 skrev, for 3 timer siden:

Hejsa,

Hun ser sgu dejlig ud. Hvordan er parkeringsmulighederne og er CIM det hun betegner som Megafransk? Tak for en god anmeldelse, som i den grad har gjort mig interesseret. 
Miguel

Ja, CIM og megafransk er det samme. 
Der er flere parkeringshuse i nærheden. Jeg holdt i Fields, som er i behagelig gå-afstand, men der er også pladser tættere på.

Skrevet
  • Author

Jeg tog en session mere med skønne Michelle. Denne gang havde jeg desværre kun 30 minutter til rådighed, så det blev til en stærkt begrænset pakke i forhold til sidst, men stadig en dejlig oplevelse med virkelig god sex. 

Jeg kan klart anbefale at gå op på 60 minutter og tage shower med. Det koster i virkeligheden ikke ret meget mere, og den ekstra tid giver en langt bedre GFE.

Skrevet
bruhther skrev, for 6 timer siden:

Er det normalt at hun ikke svarer på sms'er

Ja!

Skrevet
  • Author
bruhther skrev, for 9 timer siden:

Er det normalt at hun ikke svarer på sms'er

Hun har svaret mig ganske hurtigt (indenfor et par timer) hver gang jeg har skrevet, men hun er ikke den type, der har telefonen i hånden mens hun er med en gæst. 
Jeg tror også, at hun sætter stor pris på en respektfuld introduktion og dialog, når hun skal prioritere, hvem hun kan nå at svare.

Skrevet

har besøgt michelle her den anden dag hun er helt igennem dejlig smuk og virkelig lækker tynd krop . hendes gfe er fin og husker stadig vores pillowtalk hvor hun lå med sit hoved på min brystkasse efter akten .. :wub: men der er stadig lidt langt til toppen af gfe pigerne som tager initiativ og kysser dig i gulvet . med michelle skal man mest selv tage initiativ

største minus er hun ikke har whatsapp

Skrevet

Jeg besøgte Michelle den gang hun var i Lyngby. Bringer stadig smil på læben.

Jeg kan huske en lidt reserveret ung kvinde, men hold nu op hvor var hun sprød. Jeg havde bestilt en standard pakke, 30min med. Jeg mener at kunne huske at det kostede 800 dengang (2021 eller 2020?). Når det franske er med gummi, så rykker det ikke rigtigt for mig, så jeg skullle bare hurtigt i stemning og så ellers der ud af. Hun var stram, så jeg måtte tage det meget roligt for ikke at brænde ud for hurtigt. Til alt held nyder jeg bedst når man får lov langsomt i missionær, og hun gav mig lov. Jeg sagde til hende at jeg er lige på kanten hele tiden, så hun skal bare sige til når det er tid. Jeg fik love at nyde hende i ret lang tid, vil skyde på 15min, indtil hun sagde, at nu måtte jeg godt komme... bum sagde det og så var jeg flad.

Hun havde ikke travlt med at få mig ud af døren, og vi lå en lille stund og nussede. 

Jeg tror sgisme jeg får helt lyst til at nyde ungpigebarnet igen...

Skrevet
  • Author
Peter.Pan skrev, for 24 minutter siden:

Øv, linket virker ikke længere. Er hun smuttet igen?

Hun fortalte at hun havde 10 dage i Danmark, så det passer meget godt med, at tiden er gået. Men hun kan godt lide København, så hun kommer sikkert igen ;) 

Skrevet
Afub skrev, for 52 minutter siden:

Link ? 

Læs tråden…

• 5 weeks later...
Skrevet

Nogen der ved hvornår Michelle er tilbage?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.