Hop til indhold
Ronaldo

Thaimassage i Vantaa i Finland

Recommended Posts

Jeg søgte tidligere efter erfaringer med Thaimassage i Finland, men fik ikke nogen svar på reel thaimassage med HE.

Så jeg besluttede selv at tage chancen, nu jeg var her, så efter en Google søgning fandt jeg et sted som desværre ikke havde hjemmeside, men man kunne se billeder på Google. Det lå på Talvikkitie 18f i Vantaa.

Jeg ringede og spurgte om de havde tid, og ankom ca. 30 minutter efter.

Jeg betalte 50 Euro for 40 minutters massage og fik besked på at tage alt tøj af, og så ville hun komme tilbage. Det var en sød lidt buttet pige som hed Wan der tog imod og som også stod for massagen. Jeg så ikke andre piger på stedet.

Hun kom ind og lagde et håndklæde over min bagdel og gik i gang med en god afslapningsmassage. Det var ikke hårdt, men heller ikke nusse massage, men et sted derimellem, tilpas behageligt til at jeg var ved at falde i søvn.

Hun brugte lang tid på ryg og bagben, og der var ikke antydning til pirren, så jeg blev i tvivl om man kunne få andet.

Da det blev tid til at vende rundt, spurgte hun om jeg ville have et HJ. Det kostede 50 Euro ekstra. Og inden jeg nåede at svare, sagde hun at det også kunne blive et blowjob til 100 euro ekstra. Jeg synes det var lige pebret nok for et BJ, så sagde at jeg desværre kun havde 70 Euro. Men det var også i orden. Hun ville gerne have penge med det samme.

Hun hentede et kondom og gik i gang med et ret kedeligt BJ som stort set ikke kunne mærkes. Hun sad ved siden af mig, så jeg kunne røre hende lidt på ben og mis.

Da hun så begyndte også at bruge hånden, kunne jeg desværre ikke holde mig længere. En anbefaling til andre, er at nøjes med HJ.

Alt i alt et middel besøg til den samlede pris af 120 Euro.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...