Guest Æ tømrer Skrevet 16. Januar, 2023 Først lige et link. https://annoncelight.dk/showad/356269 Jeg har haft æren at møde denne dejlige dame. En halv time med anal, og der var fuld valuta for pengene, hvad vi lavede lader jeg blive mellem os, men lad os bare sige at vi var nærmest hele paletten rundt. Super god service, og masser af indlevelse. En af de absolut bedste oplevelser jeg har haft indtil videre. Gentagelse? Absolut! Der er bare så pokkers langt derned her fra Fyn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bukas 23 Skrevet 16. Januar, 2023 Lyder super. Har skrevet med hende og nu vil jeg besøge hende. Men er hun ikke helt nede ved grænsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Æ tømrer Skrevet 16. Januar, 2023 Jo, omkring Åbenrå... Jeg er dårligt kendt i området dernede, men det tog under en halv time til Fleggaard derfra... Når man nu alligevel var helt dernede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bukas 23 Skrevet 16. Januar, 2023 Var hun alene i huset eller var der vagt på. Hun skrev til mig hun ville være nøgen når jeg kom ind, Var hun det hos dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bukas 23 Skrevet 16. Januar, 2023 Jeg mødes med hende imorgen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Æ tømrer Skrevet 16. Januar, 2023 Ja, hun virkede til at være kommet friskt fra badet. God fornøjelse Og pas nu på hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunkist1 330 Skrevet 17. Januar, 2023 Æ tømrer skrev, for 10 timer siden: Ja, hun virkede til at være kommet friskt fra badet. God fornøjelse Og pas nu på hende Hvor stor er hun? Hun ser jævnt stor ud på de få billeder, men syntes det er lidt svært at vuderer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Æ tømrer Skrevet 17. Januar, 2023 Jeg var positivt overrasket over hende. Hun virkede i min optik mindre end på billederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 237 Skrevet 17. Januar, 2023 Æ tømrer skrev, for 1 time siden: Jeg var positivt overrasket over hende. Hun virkede i min optik mindre end på billederne. Den optik kunne trænge til en tur til optikker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Æ tømrer Skrevet 17. Januar, 2023 Le fiss'carl skrev, for 2 timer siden: Den optik kunne trænge til en tur til optikker Tjah, brillerne lå godt nok i bilen... Men jeg holder ved hvad jeg skrev tidligere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg