Hop til indhold

Analtøs i det østlige Sydjylland

Featured Replies

Skrevet

Først lige et link.

https://annoncelight.dk/showad/356269

Jeg har haft æren at møde denne dejlige dame. En halv time med anal, og der var fuld valuta for pengene, hvad vi lavede lader jeg blive mellem os, men lad os bare sige at vi var nærmest hele paletten rundt.

Super god service, og masser af indlevelse. En af de absolut bedste oplevelser jeg har haft indtil videre.

Gentagelse? Absolut! Der er bare så pokkers langt derned her fra Fyn.

Skrevet

Lyder super. Har skrevet med hende og nu vil jeg besøge hende. Men er hun ikke helt nede ved grænsen

Skrevet

Jo, omkring Åbenrå... Jeg er dårligt kendt i området dernede, men det tog under en halv time til Fleggaard derfra... :smile:

Når man nu alligevel var helt dernede 

Skrevet

Var hun alene i huset eller var der vagt på. Hun skrev til mig hun ville være nøgen når jeg kom ind, Var hun det hos dig.

Skrevet
  • Ja, hun virkede til at være kommet friskt fra badet. God fornøjelse :) Og pas nu på hende
Skrevet
Æ tømrer skrev, for 10 timer siden:
  • Ja, hun virkede til at være kommet friskt fra badet. God fornøjelse :) Og pas nu på hende

Hvor stor er hun? Hun ser jævnt stor ud på de få billeder, men syntes det er lidt svært at vuderer

Skrevet

Jeg var positivt overrasket over hende. Hun virkede i min optik mindre end på billederne. 

Skrevet
Æ tømrer skrev, for 1 time siden:

Jeg var positivt overrasket over hende. Hun virkede i min optik mindre end på billederne. 

Den optik kunne trænge til en tur til optikker 

Skrevet
Le fiss'carl skrev, for 2 timer siden:

Den optik kunne trænge til en tur til optikker 

Tjah, brillerne lå godt nok i bilen... Men jeg holder ved hvad jeg skrev tidligere.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.