Hop til indhold
Guest Æ tømrer

Analtøs i det østlige Sydjylland

Recommended Posts

Guest Æ tømrer

Først lige et link.

https://annoncelight.dk/showad/356269

Jeg har haft æren at møde denne dejlige dame. En halv time med anal, og der var fuld valuta for pengene, hvad vi lavede lader jeg blive mellem os, men lad os bare sige at vi var nærmest hele paletten rundt.

Super god service, og masser af indlevelse. En af de absolut bedste oplevelser jeg har haft indtil videre.

Gentagelse? Absolut! Der er bare så pokkers langt derned her fra Fyn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Æ tømrer

Jo, omkring Åbenrå... Jeg er dårligt kendt i området dernede, men det tog under en halv time til Fleggaard derfra... :smile:

Når man nu alligevel var helt dernede 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var hun alene i huset eller var der vagt på. Hun skrev til mig hun ville være nøgen når jeg kom ind, Var hun det hos dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Æ tømrer
  • Ja, hun virkede til at være kommet friskt fra badet. God fornøjelse :) Og pas nu på hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ tømrer skrev, for 10 timer siden:
  • Ja, hun virkede til at være kommet friskt fra badet. God fornøjelse :) Og pas nu på hende

Hvor stor er hun? Hun ser jævnt stor ud på de få billeder, men syntes det er lidt svært at vuderer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Æ tømrer

Jeg var positivt overrasket over hende. Hun virkede i min optik mindre end på billederne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ tømrer skrev, for 1 time siden:

Jeg var positivt overrasket over hende. Hun virkede i min optik mindre end på billederne. 

Den optik kunne trænge til en tur til optikker 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Æ tømrer
Le fiss'carl skrev, for 2 timer siden:

Den optik kunne trænge til en tur til optikker 

Tjah, brillerne lå godt nok i bilen... Men jeg holder ved hvad jeg skrev tidligere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...