Hop til indhold

Rebeca BRASIL i Buddinge (tidligere Sydhavnen)

Featured Replies

Skrevet

Rebeca Brasil

Lod mig friste af hendes foto´s.....heldigvis : ). Jeg er temmelig sikker på at hendes foto´s er 100% legit - hun er endnu flottere IRL. Kønt ansigt, dejligt smil og en Lækker Brazilianer krop - fast, slank, petit, men kurvet af den smalle talje og den mest fantastiske røv og et par store silikone bryster. Rebeca er meget berøringsvenlig og hænderne kan vandre frit på hendes smukke krop.

Som omtalt andet sted taler Rebeca kun portugisisk og spansk, men hun er smilende og imødekommende. Tog en halv time til 1.000 og fik megafransk med en fræk finger oppe i mit anus : ) 
Rebeca sutter pik så man tror på at hun nyder det - måtte trække hende lidt fra, og fik lov til at køre mit begejstrede lem rundt i ansigtet på hende imens jeg pressede en tommelfinger op i missen. Holdt ikke mere end 10-15 minutter : ))

Tror ikke hun levere GFE i klasse med Ivy o.a. - men måske får man mere intimitet, hvis man mestrer portugisisk eller spansk.

Skrevet

1000 - kysser hun så? Og er megafransk med i prisen også?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.