Hop til indhold
Pollerik

Lækker sød thai Milf. Brenderup

Recommended Posts

Guest Racer

Jeg har været der 2 gange og det har været dejligt hver gang. Det er ikke helt unge piger, men når man er 50+, så er de unge:)

De kan deres håndværk og giver et godt bj.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der kan beskrive de to på milf'er der skulle være på stedet også gerne med navn til kommende beatilling? 

 

For mig ligner det at det er samme kvinde på billederne, men specielt billederne i den røde body stocking ser indbydende ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Racer skrev, den 10.2.2023 at 07:58:

Det er ikke helt unge piger, men når man er 50+, så er de unge

Hvor gamle er de da?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Racer
stein skrev, for 38 minutter siden:

Hvor gamle er de da?

Jeg har kun mødt den ene, en lille thai med gode former. Har lidt svært med bedømme alder på thaipiger, men sidst i trediverne vil jeg tro, men kan tage fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Racer skrev, den 10.2.2023 at 07:58:

Jeg har været der 2 gange og det har været dejligt hver gang. Det er ikke helt unge piger, men når man er 50+, så er de unge:)

De kan deres håndværk og giver et godt bj.

Vil du fortælle måske et vejnavn eller hvor de Ca. Befinder sig? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ny bruger skrev, for 2 timer siden:

Vil du fortælle måske et vejnavn eller hvor de Ca. Befinder sig? 

Det bliver sgu nok lidt svært nu, da brugeren du besvarer, står som "guest". Så du har været rigtig uheldig, at han lige har nået at slette sin profil i de par timer, der nu er gået, siden du efterlyste. Men jeg kan fortælle så meget, at det på én af de større indfaldsveje til Brenderup, lidt uden for byen. Og du kan regne med, det er diskret, fuldstændig som der står i annoncen. Nærmere kommer vi det ikke her

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, for 11 minutter siden:

Det bliver sgu nok lidt svært nu, da brugeren du besvarer, står som "guest". Så du har været rigtig uheldig, at han lige har nået at slette sin profil i de par timer, der nu er gået, siden du efterlyste. Men jeg kan fortælle så meget, at det på én af de større indfaldsveje til Brenderup, lidt uden for byen. Og du kan regne med, det er diskret, fuldstændig som der står i annoncen. Nærmere kommer vi det ikke her

Takker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...