Freethink2013 3 Skrevet 29. November, 2013 Efter at have besøgt en række forskellige piger, flere efter at have søgt gode råd her i forummet, vil jeg forsøge at give en slags status på det der for mig har været det bedste og hvad der har været det værste....der har heldigvis været flest gode oplevelser. Toppen findes i Kolding hvor Silvia af og til kommer forbi http://massage.side6.dk/silvia. Både billeder og beskrivelsen holder 100 %. Hun er garanti for fremragende sex og for at skabe en god stemning både før og efter akten. Lige så meget som jeg kan anbefale Silvia så vil jeg advare mod at besøge Christina http://massage.side6.dk/christinasexy Modtagelsen foregik i mørke og jeg burde vist allerede der været gået igen, men i stedet gik jeg videre med mit forehavende, 30 min m. Dansk og fransk, aftalt på helt velfungerende engelsk. Da vi så havde overstået betalingen gik det for alvor op for mig at det var en rigtig dårlig deal jeg var havnet i. Pigen som tidligere havde talt fint engelsk forstod nu ikke ret meget og ville have ekstra for at tage toppen af. Hverken billeder eller tekst var i nærheden af virkeligheden - har tidligere været ude for at der ikke var total overensstemmelse mellem markedsføring og det egentlige, en hvis fravigelse er til at acceptere, men i dette tilfælde var det en totalt turn off. Jeg håber at jeg undgår at havne i en sådan situation igen, eller i det mindste har lært at gå min vej. Måske nogle af jer vil kunne bruge mit indlæg ligesom jeg selv i flere tilfælde har fået brugbar hjælp ved at læse om andres erfaringer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alman Skrevet 29. November, 2013 God initiativ. Jeg kunne dog tænke mig en "anmeldelsesdel" og en vurderingsdel. Altså fakta samt plusser og minusser samt så en tekstuel beskrivelse, så det kan bruges til en reel vurdering . Ellers tror jeg der går for meget smådreng i den. En del af de faste brugere af sitet virker nu noget underlige i deres anmeldelser, så godt initiativ med noget struktur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 29. November, 2013 Silvia kan umuligt stadig kun være 26 - det er 100%, medmindre hun kun var 18, da jeg havde en fantastisk oplevelse med pirringsbondage med hende for 7 - 8 år siden på det hedengangne Hovedvejens Perle - og allerede dengang så hun ud som en fuldmoden kvinde som på billederne - så mon ikke hun mindst er i midten af 30erne nu? Men helt uden nykker - mmmnjh - det var ikke helt det jeg oplevede, idet jeg ikke rigtig måtte komme i munden på hende med kondom på. Men ellers også tumbs up herfra til hende. Brandevej 39, har jeg aldrig haft fidus til pga. de mørke piger, som mærkeligt nok altid hedder det samme på stedet. Jeg har heldigvis aldrig spildt tid på at opsøge stedet og er bare kørt forbi nogle gange i anden anledning og tænkt at det kunne være interessant bare at se stedet indefra - men på den anden side - så har din beskrivelse ikke overrasket mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3306 Skrevet 30. November, 2013 Jeg går ikke så meget op i pigens aldre. For mig betyder kemi og nærvær meget mere, end aldre. Og Silvia er jo langt fra den eneste, der lige glemmer at lægge et år til deres alder engang imellem. Det betyder meget mere, at hun er et godt "knald", hvor man føler sig godt tilpas når man går derfra. God weekend Pite 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mif 92 Skrevet 3. December, 2013 Efter at have besøgt en række forskellige piger, flere efter at have søgt gode råd her i forummet, vil jeg forsøge at give en slags status på det der for mig har været det bedste og hvad der har været det værste....der har heldigvis været flest gode oplevelser. Toppen findes i Kolding hvor Silvia af og til kommer forbi http://massage.side6.dk/silvia. Både billeder og beskrivelsen holder 100 %. Hun er garanti for fremragende sex og for at skabe en god stemning både før og efter akten. Lige så meget som jeg kan anbefale Silvia så vil jeg advare mod at besøge Christina http://massage.side6.dk/christinasexy Modtagelsen foregik i mørke og jeg burde vist allerede der været gået igen, men i stedet gik jeg videre med mit forehavende, 30 min m. Dansk og fransk, aftalt på helt velfungerende engelsk. Da vi så havde overstået betalingen gik det for alvor op for mig at det var en rigtig dårlig deal jeg var havnet i. Pigen som tidligere havde talt fint engelsk forstod nu ikke ret meget og ville have ekstra for at tage toppen af. Hverken billeder eller tekst var i nærheden af virkeligheden - har tidligere været ude for at der ikke var total overensstemmelse mellem markedsføring og det egentlige, en hvis fravigelse er til at acceptere, men i dette tilfælde var det en totalt turn off. Jeg håber at jeg undgår at havne i en sådan situation igen, eller i det mindste har lært at gå min vej. Måske nogle af jer vil kunne bruge mit indlæg ligesom jeg selv i flere tilfælde har fået brugbar hjælp ved at læse om andres erfaringer. Hej Freethink Du finder også Silvia i Horsens: http://www.pussygirls.dk/plugins/sgallery/gallery.php?view.6.1.1 /mif Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 3. December, 2013 (edited) Mht. alderen, så går jeg op i det på den måde at hvis jeg gerne vil besøge en pige på 29, så forventer jeg ikke at møde en der har aldersdomsmærker eller en på 45, der prøver at ligne en ung pige med fletninger. Jeg mister ihvertfald hurtigt respekten for dem, der snyder alt for meget med deres alder Faktisk synes jeg generelt, det er svært at finde en pige på ca. 40, der virkelig ser ud og opfører sig modenhedsmæssigt som en på 40, og som man også kan føre en fornuftig samtale med - heldigvis har jeg på det sidste fundet en rigtig dejlig sexet milf, der opfylder næsten alle mine forventninger til en rigtig glædespige Redigeret 4. December, 2013 af Jernsvinet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg