Hop til indhold

Lucky - Herning

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/266651
https://annoncelight.dk/showad/352398

Flot kvinde som på billederne, ikke vildt snakkesagelig.
God hård massage og kom hele vejen rundt.

Men der gik næsten 50/60 minutter før jeg måtte vende mig om og hun gav et rigtig dejligt økoblow.
Det varede dog ikke længe før kondomet kom frem og trods en meget kort tur i 69 ville hun have det kondom på så jeg kunne blive færdig.
Hun smed sig på ryggen i den vildt dårlige larmende seng og så skulle jeg ellers bare blive færdig i kondomet.

Det var ok, men jeg kommer ikke tilbage da jeg har oplevet langt bedre nærvær og fokus på den sjove halvdel andre steder.

Skrevet

Synd det endte sådan, ellers vild flot pige og med en fræk rød neglelak på fingre og tæer, var hun nøgen under massagen?

Skrevet

@DJX  Jeg trænger seriøst til en omgang hård massage og måske lidt mere. Men hvor holder Lucky cirka til ?  Er det i Herning by?

Skrevet
  • Author
Some1 skrev, 1 time siden:

@DJX  Jeg trænger seriøst til en omgang hård massage og måske lidt mere. Men hvor holder Lucky cirka til ?  Er det i Herning by?

Centralt i Herning by

Skrevet
  • Author
8260 skrev, den 17.1.2023 at 09:18:

Synd det endte sådan, ellers vild flot pige og med en fræk rød neglelak på fingre og tæer, var hun nøgen under massagen?

Først da massagen var ovre var hun nøgen.
Så en 5-10 min.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.