Hop til indhold

Sydhavnen?!

Featured Replies

Skrevet

Nogle der kan give et godt bud på en ok lækker pige at besøge omkring sydhavnen, højst sandsynligt på vej hjem fra en bytur :)?

Skrevet

Du burde vide bedre end at lægge den i anmeldelser !!!

Måske han allerede nu er på vej hjem fra byturen og ikke helt har styr på, hvor efterlysningen havner, men er da enig med frisk fyr nsj, sløjt at folk bare poster et indlæg på den første den bedste tråd, så svært er det vel ikke at finde ud af. :-|

smo

Skrevet
  • Author

Ahh sorry... havde siddet og læst herinde og tænkte ikke over hvor jeg postede den! beklager mange gange da...

Skrevet

Ahh sorry... havde siddet og læst herinde og tænkte ikke over hvor jeg postede den! beklager mange gange da...

Hvorfor flytter du den så ikke?? Eller rettere, skriver en ny og beder administrationen om at slette den 'forkerte'

Skrevet
  • Author

Jamen undskyld min uvidenhed, men vidste ikke man selv kunne flytte den...

Skrevet
  • Author

Ved heller ikke hvordan man sletter den - men vil nogen være venlige at gøre det, så er alle galde :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.