Hop til indhold

God massage i Horsens og omegn

Featured Replies

Skrevet

Søger et godt sted i Horsens eller omegn med rigtig god massage, og evt. mulighed for FP. 

Skrevet

Har ikke selv været der men har hørt

meget godt om

leena i Smedegade 

Skrevet
  • Author
Betteski skrev, 1 time siden:

Har ikke selv været der men har hørt

meget godt om

leena i Smedegade 

Super, mange tak! 

Skrevet
Østjyden67 skrev, den 15.1.2023 at 20:24:

Super, mange tak! 

Kom du afsted :)

Skrevet

der er masser af anmeldelser på Leena herinde

Skrevet
lotus skrev, for 14 minutter siden:

der er masser af anmeldelser på Leena herinde

Ku være der kom en frisk opdate ;) 

Skrevet
  • Author
Betteski skrev, for 30 minutter siden:

Ku være der kom en frisk opdate ;)

Skal der nok komme:-)

God aften! 

Skrevet

Jeg har lige været forbi Leena idag, men det blev ikke til en tur.

Jeg bliver mødt af Leena selv, der straks spørger hvad jeg vil have. Jeg siger forsigtigt "massage".

Ja ok, siger hun, massage starter fra 500 og opad, men du kan lige så godt sige, hvad du helt præcist vil have, for det ved du jo godt.
Jamen ok da, siger jeg - så vil jeg gerne have 1 time med dig, startende med sex - så lidt massage - og så sex igen.
Så siger hun "Det bliver ikke med mig - det har jeg en anden pige der tager sig af, men hvor meget kan du betale?".

Jeg synes det var et underligt spørgsmål, for prisen kan da ikke have noget at gøre med, hvor meget jeg "kan" betale, så jeg siger - det ved jeg ikke, men hvad koster det?
2.000 kr. siger hun, hvis du vil have sex 2 gange, og 1.500 hvis det kun er 1 gang.

Ellers tak, blev mit svar - det er simpelthen for dyrt. Og så var jeg den der var smuttet.
(Jeg kunne i øvrigt ikke få lov til at se den pige, som jeg skulle indvilge i at give 2K for 1 times sex)

Jeg har for 4-5 år siden besøgt Leena flere gange i Aarhus, hvor det var hende jeg havde sex med, og det var mega dejligt, men hun er åbenbart selv blevet bordel-mutter nu. Sjovt nok, så kostede det kun 1.000 kr. for 1 time med hende dengang.

Skrevet
  • Author
Kælepotten skrev, for 15 timer siden:

Jeg har lige været forbi Leena idag, men det blev ikke til en tur.

Jeg bliver mødt af Leena selv, der straks spørger hvad jeg vil have. Jeg siger forsigtigt "massage".

Ja ok, siger hun, massage starter fra 500 og opad, men du kan lige så godt sige, hvad du helt præcist vil have, for det ved du jo godt.
Jamen ok da, siger jeg - så vil jeg gerne have 1 time med dig, startende med sex - så lidt massage - og så sex igen.
Så siger hun "Det bliver ikke med mig - det har jeg en anden pige der tager sig af, men hvor meget kan du betale?".

Jeg synes det var et underligt spørgsmål, for prisen kan da ikke have noget at gøre med, hvor meget jeg "kan" betale, så jeg siger - det ved jeg ikke, men hvad koster det?
2.000 kr. siger hun, hvis du vil have sex 2 gange, og 1.500 hvis det kun er 1 gang.

Ellers tak, blev mit svar - det er simpelthen for dyrt. Og så var jeg den der var smuttet.
(Jeg kunne i øvrigt ikke få lov til at se den pige, som jeg skulle indvilge i at give 2K for 1 times sex)

Jeg har for 4-5 år siden besøgt Leena flere gange i Aarhus, hvor det var hende jeg havde sex med, og det var mega dejligt, men hun er åbenbart selv blevet bordel-mutter nu. Sjovt nok, så kostede det kun 1.000 kr. for 1 time med hende dengang.

Tak for denne update - så bliver det ikke det sted jeg skal besøge.

Er der andre gode bud i Horsens og omegn? Skriv gerne en PB.

God søndag!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.