Hop til indhold
Gæst

Første ulæste indlæg

Recommended Posts

Gæst

Nyt citat:

=========================================================================================================

Skrevet 27 november 2013 - 01:06

Og noget,helt andet. Det undrer mig, at på nogen tråde kan man vælge at gå til første ulæste indlæg mens man på andre må scrolle ned og så finde det sidste, man allerede har læst, det virker ulogisk med denne forskel..

Kan det ha' noget at gøre med hvor mange indlæg, der er på en tråd? :???:

Og er det noget, som vil blive rettet?

 

 

Mvh

smo

 

Admin, du har svaret på stort set alle spørgsmål omkring det nye og udmærkede design, dog søger jeg stadig et svar på ovenstående.

I den tidligere version var der en gul sticker på hver tråd som førte til første ulæste indlæg, hvis der var nogen. Denne udmærkede facilitet savner jeg delvis i denne nye version af EG som nævnt ovenfor.

 

Bliver det en mulighed fremover?

 

Mvh

smo

================================================================================================================================

 

Jeg har mindst et par gange forsøgt at blive klogere på, om denne udmærkede facilitet, hvor man automatisk går til første ulæste indlæg i en tråd, vil blive introduceret på alle tråde i stedet for kun at kunne bruges på enkelte (udvalgte?), men intet svar på den generelle tråd om det nye EG, hvor spørgsmålet først var postet.

 

Da det, som skrevet, ilkke er lykkedes at få et svar, prøver jeg lykken på en separat tråd. :eek:

 

Mvh

smo

 

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det kan jeg ikke svare på, men det kommer ikke til at være som på det gamle med en gul pil.

 

Tak for svaret, Desværre ikke lige det, jeg havde håbet på, men nu er jeg i det mindste blevet lidt klogere :-P .

 

Så de tråde, hvor man ikke automatisk kan gå til første ulæste indlæg, må man enten starte fra begyndelsen eller klikke på tidspunktet for seneste indlæg og så gå tilbage.

 

Desværre er dette en oplagt risiko for at nogen bruger 'Like dette'-knappen til at markere det seneste indlæg, de har læst i en tråd. :eek:   

 

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...