Hop til indhold
Guest StigogEbbe

Pocahontas2 i Aalborg

Recommended Posts

6enjoy skrev, 1 time siden:

Hmm, smart at linke til en betalingsside, hvis det er svar du ønsker ;)

 

Jeg tror, du skal kigge dig lidt omkring herinde under sugarbabes forummet, før du kommer med smarte kommentarer - så vil du hurtigt opdage, hvor åndsvagt dit indlæg faktisk er. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende har jeg aldrig kunnet søge frem på SD.

Er der nogen andre der oplever profiler de ikke kan se på en søgning?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyde skrev, for 1 minut siden:

Hende har jeg aldrig kunnet søge frem på SD.

Er der nogen andre der oplever profiler de ikke kan se på en søgning?

Hun hedder 'Pocahontas02' (altså 02 ikke 2, som trådstarter skriver). Måske er dette årsagen. 

Kan du i øvrigt ikke bare bruge det vedhæftede link i stedet for at forsøge at søge profilen frem selv?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo linket virker fint, men min undren og mit spørgsmål går på at jeg ikke selv kan søge hende frem. Og dermed tænker jeg at der sikkert er flere, som jeg aldrig får at se :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror, du skal kigge dig lidt omkring herinde under sugarbabes forummet, før du kommer med smarte kommentarer - så vil du hurtigt opdage, hvor åndsvagt dit indlæg faktisk er. 

Prøv at se antal indlæg og hvornår profil er oprettet, så giver det dig vel svaret på mit indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyde skrev, 1 time siden:

Jo linket virker fint, men min undren og mit spørgsmål går på at jeg ikke selv kan søge hende frem. Og dermed tænker jeg at der sikkert er flere, som jeg aldrig får at se :mellow:

Se første linie af mit indlæg. Ellers må det være en form for teknisk fejl, der kun rammer dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 19 minutter siden:

Se første linie af mit indlæg. Ellers må det være en form for teknisk fejl, der 

 

Redigeret af 6enjoy
Svarer på forkert bruger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyde skrev, den 15.1.2023 at 16:24:

Jo linket virker fint, men min undren og mit spørgsmål går på at jeg ikke selv kan søge hende frem. Og dermed tænker jeg at der sikkert er flere, som jeg aldrig får at se :mellow:

Har oplevet det samme med andre links herfra. Det kan skyldes hun har sat alderskriterier for for hvem der kan se hendes profil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MikkelRæv64 skrev, den 22.1.2023 at 13:53:

Har oplevet det samme med andre links herfra. Det kan skyldes hun har sat alderskriterier for for hvem der kan se hendes profil. 

Jeg kan godt se hendes profil og jeg er 61, måske er hun ikke til ungt kød ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...