Hop til indhold

Recommended Posts

Så gik det desværre galt. Jeg er jo klar over at noget har været godt, så er der stor sandsynlighed for at to'eren bliver en skuffelse. Her sket så det modsatte, desværre. Så jeg bliver nødt til at skal prøve mere.

https://annoncelight.dk/showad/353252

Ja det er hende jeg taler om. Hun er utrolig, let at tale med, sjov og bare nede på jorden. Jeg ved godt jeg måske skulle vente en dag eller to før jeg skrev en anmeldse, men jeg tør ikke af frygt for at så bestiller jeg med det samme igen. Jeg har altid drøm om at blive blindfolded bare for at se om der skærper sanserne så meget som man hører. Jeg spurgte om det var en mulighed at prøve, og det var hun da klart med på. Jeg må sige at fantasien er på overarbejde når man er smurt ind i olie, og man bare har en der glider rundt oven på en, samtidigt med de ædlere dele bliver behandlet efter alle kunstens regler. Jeg vil ikke gentage mig selv med den startende lapdance eller en sindssyg massage der kan få en del til at ligne rene amatører. Da en af grundende til massagen er en dårlig ryg, (jaja jeg tager jo lige fordelene med) så fik jeg en gang varmecreme på ryggen som afslutning ub, den må ikke sidde så længe så som største selvfølgelighed gik hun da lige med i bad og fik stadset vasket af igen. Kan kun sige jeg er blæst bagover, og gentagelsesfaktoren er 100%.

Men igen er det sex man går efter og ikke en oplevelse så er det ikke det rigtige sted. Du må røre og du må smage. Så må jeg jo drømme om resten. 2 timer kostede 1.800,- dyrt hmmm, jeg syntes oplevelsen er så total, og sammenligner jeg med en b2b ved en thai så koster en time vel en tusse. Så fair pris, nu er jeg spændt på om hun måske vil tage det sidste skridt og binde en så man kun kan nyde, jeg skal i hvert fald have spurgt :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu tror jeg endelig sol og måne står rigtigt, så har tænkt mig at besøge denne skønhed.

Der er flere der har nævt at man må smage. Betyder det, at jeg må slikke hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...