Hop til indhold

Andreea - new ultimate GFE

Featured Replies

Skrevet

Jeg giver dig helt ret, Primitivo, hun har været her før. Jeg har i hvert fald set billederne tidligere.

Men har desværre ikke været der endnu. 

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author

Mange tak, Angel.

jeg kan forstå, at du har haft en fin oplevelse:)

Jeg er generelt ikke favorit af GP’er som skriver GFE, men under seancen pludselig siger: ingen kys, ikke røre her og der, jeg gider ikke den stilling  mm. 
Det mener jeg er for trættende, spild af penge, og sidst men ikke mindst, falsk markedsføring. 

Jeg går langt udenom de typer ;)

bh.

Skrevet
Primitivo skrev, for 5 timer siden:

Mange tak, Angel.

jeg kan forstå, at du har haft en fin oplevelse:)

Jeg er generelt ikke favorit af GP’er som skriver GFE, men under seancen pludselig siger: ingen kys, ikke røre her og der, jeg gider ikke den stilling  mm. 
Det mener jeg er for trættende, spild af penge, og sidst men ikke mindst, falsk markedsføring. 

Jeg går langt udenom de typer ;)

bh.

Ja, det var også begrundelsen til at jeg satte spørgsmålstegn ved the ultimate GFE, men om det bare var en dårlig dag, kan jeg som sagt ikke sige.
Så om begrænsningerne er faste eller de bare var der den aften ved jeg ikke.

Men kan helt følge dig.

Skrevet
½angel skrev, for 3 timer siden:

Ja, det var også begrundelsen til at jeg satte spørgsmålstegn ved the ultimate GFE, men om det bare var en dårlig dag, kan jeg som sagt ikke sige.
Så om begrænsningerne er faste eller de bare var der den aften ved jeg ikke.

Men kan helt følge dig.

Så har jeg desværre også mødet hende på en dårlig dag. Mon ikke hun er meget drevet af kemi?

Skrevet
  • Author
Liverpool skrev, for 15 timer siden:

Så har jeg desværre også mødet hende på en dårlig dag. Mon ikke hun er meget drevet af kemi?

Øv altså - Jeg tænker det nok er hendes standard, desværre! Jeg tror ikke på der er tale om kemi eller dårlig dag. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.