Hop til indhold
Livsnyderen

Lorin - 35 årig brunette

Recommended Posts

Var til møde i København i går og ville egentlig have deltaget i juleparty hos seductiongirls, men besluttede i sidste øjeblik at sparre de 2600 kr, bla. efter et tip på chatten, hvor der blev fortalt om at man for den pris kunne få 2 dage hele dage i dekadence i Berlin, all inclusive. Va dog selvfølgelig alligevel liderlig, og tjekkede pigerne på EB, og faldt over 35 årlige Lorin, som tilbyder en cocktail med græsk, sorte kys, pariserfransk i en halv time for 600 kr. (Massage.side6.dk/Lorin). Ringede til nummeret, og fik en aftale. Det er på Jagtvej på Nørrebro. Fik et husnummer hvilket selvfølgelig ikke var det helt rigtige, men da jeg var det blev jeg gennem over på den anden side af vejen og diskret buzzet ind. Her blev jeg nødt af en sød telefonpige, og gennem ind i et venteværelse. Lejligheden er en hel almindelig lejlighed. Efter nogen venten kommer Lorin ind. Alderen skal såmænd nok passe, men der skal ligges både moms og fortjeneste på kiloene. Hun kommer fra Venezuela, og er nok ikke lige hvad jeg vil kalde en sydlandsk skønhed, men dog ok nok til at jeg ikke gad at gå med uforrettet sag. Bestilte cocktailen til 600 kr. og måtte så igen vente en 5 minutters tid, inden hun kom. Hun kom og begyndte at tungekysse mig, og komplimentere min krop. Så bevægede hun sig ned, bed mig lidt i brystvorterne, inden hun begyndte med stor iver at sutte min pik. Det gjorde hun rigtigt godt, kunne et trick med tungen, så jeg var tæt på at komme. Bad hende dog at stoppe inden, og gik så igang med at smage på hendes fisse og røv. Jeg bad hende om at stikke en finger op i røven på mig, og hun tog en latexhandske på, og fingermasserede mit røvhul godt, igen sådan at jeg næsten kom af hendes bearbejdning og tryk indenfra. Valgte at nu ville jeg kneppe hende, hun gav mig kondom på og jeg kneppede hende først i missionær, derefter i doggy. Ville nu kneppe hende i røven, og hun spredte villigt baller til, og jeg trængte dybt ind. Hendes røvhul var dejligt snævert og hun blev vildere og vildere og stødte røven imod mig, så hun kunne få pikken helt i bund. Det virkede som om hun oprigtigt kunne lide det. Kneppede hende indtil jeg kom. Der var kun gået ca 20 minutter - men det var i princippet min egen skyld, kunne jo blot have trukket det længere, men havde på det tidspunkt lyst til at komme. Tog tøjet på, og stod 5 minutter efter igen nede på Jagtvej, godt tilfreds.

Også karaktererne som jeg kan se at er kotume at give:

Pigen 6/10 - hun har noget slatne patter, og er lidt løs i huden- er ikke nogen skønhed, men heller ikke grim

Indlevelsen 8/10: hun holder hvad hun tilbyder, fik uden problemer lov til at at stikke fingre i røven på hende osv uden at hun brokkede sig

Stedet: 8/10 en ren lejlighed med diskret ankomstmulighed

Værdi for pengene: 10/10- en halv time med græsk, sorte kys, dansk, gensidig fransk for 600 kr. må siges at være rimeligt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...