Lillemanden 6 Skrevet 14. Januar, 2023 Så er jeg lige kommet hjem fra Horsens og et besøg hos hende her: WENDY ❤ Horsens ♥️ 2023 - Happiness and Good Vibes - Annoncelight Det er uden tvivl pigen på billederne og videoen, Wendy er en meget smuk ung pige. Hun er nem at tale med, og har en meget livlig og sprudlende personlighed. Jeg fik ikke ringet inden jeg gik ind, og gik desværre forkert i første omgang. Ikke nok med det, så kom jeg lidt for sent - noget jeg hader Wendy tog det i stiv arm, og jeg kom ind til den skønne Vi fik en dejlig time sammen, hvor der både blev knaldet og snakket om alt imellem himmel og jord Jeg kan kun anbefale et besøg.... 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ny bruger 95 Skrevet 14. Januar, 2023 Lillemanden skrev, for 22 minutter siden: Så er jeg lige kommet hjem fra Horsens og et besøg hos hende her: WENDY ❤ Horsens ♥️ 2023 - Happiness and Good Vibes - Annoncelight Det er uden tvivl pigen på billederne og videoen, Wendy er en meget smuk ung pige. Hun er nem at tale med, og har en meget livlig og sprudlende personlighed. Jeg fik ikke ringet inden jeg gik ind, og gik desværre forkert i første omgang. Ikke nok med det, så kom jeg lidt for sent - noget jeg hader Wendy tog det i stiv arm, og jeg kom ind til den skønne Vi fik en dejlig time sammen, hvor der både blev knaldet og snakket om alt imellem himmel og jord Jeg kan kun anbefale et besøg.... Hvor henne Ca. I Horsens? Hvad tilbyder hun og priser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lillemanden 6 Skrevet 14. Januar, 2023 Horsens vest Jeg fik 1 time med tungekys til 1400,- Hun er pænere i virkligheden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2409 Skrevet 15. Januar, 2023 Tak for anmeldelsen @Lillemanden. Har hun stadigvæk tandbøjle på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Betteski 9 Skrevet 15. Januar, 2023 Hold da kæft hun ser sprød ud hvad med parkering og indgang? Nu skriver du at du selv gik forkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knagen 11 Skrevet 18. Januar, 2023 Jeg har været der.. Vi kan godt blive enige om at hun har en god figur.. og hun er nem at snakke med.. Men det er ren maskin sex og så lad vær med at putte botox i læberne ,, stop dig selv.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skanderbronx 29 Skrevet 21. Januar, 2023 Betteski skrev, den 15.1.2023 at 18:32: Hold da kæft hun ser sprød ud hvad med parkering og indgang? Nu skriver du at du selv gik forkert Vi to har virkelig forskellig smag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Langebaek 14 Skrevet 22. Januar, 2023 Lillemanden skrev, den 14.1.2023 at 15:16: Så er jeg lige kommet hjem fra Horsens og et besøg hos hende her: WENDY ❤ Horsens ♥️ 2023 - Happiness and Good Vibes - Annoncelight Det er uden tvivl pigen på billederne og videoen, Wendy er en meget smuk ung pige. Hun er nem at tale med, og har en meget livlig og sprudlende personlighed. Jeg fik ikke ringet inden jeg gik ind, og gik desværre forkert i første omgang. Ikke nok med det, så kom jeg lidt for sent - noget jeg hader Wendy tog det i stiv arm, og jeg kom ind til den skønne Vi fik en dejlig time sammen, hvor der både blev knaldet og snakket om alt imellem himmel og jord Jeg kan kun anbefale et besøg.... Tak for super anmeldelse. Det ser ud som om jeg skal til Horsens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 830 Skrevet 22. Januar, 2023 Men er det ikke to forskellige piger på billeder og video? Hun virker væsentligt mere barmfager på stillbillederne - og kønnere på videoen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Quatermain 182 Skrevet 23. Januar, 2023 (edited) ChoosyVery skrev, for 12 timer siden: Men er det ikke to forskellige piger på billeder og video? Hun virker væsentligt mere barmfager på stillbillederne - og kønnere på videoen. Samme person, tror jeg. Objektivt set er videoen fra før, hun fik opereret mavefedtet op i læberne, og billederne må være resultatet post-OP. Nice job though. Q. Redigeret 23. Januar, 2023 af Quatermain 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 830 Skrevet 23. Januar, 2023 Quatermain skrev, for 3 timer siden: Samme person, tror jeg. Objektivt set er videoen fra før, hun fik opereret mavefedtet op i læberne, og billederne må være resultatet post-OP. Nice job though. Q. Hmm, det er en god forklaring, men pigen på videoen har en styg tatovering på halsen, og det har den "nye" Wendy ikke. Dén tror jeg' ikke lige man kan fjerne igen :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Quatermain 182 Skrevet 23. Januar, 2023 Det er hullet efter en tracheostomi. Pigen kan jo give 2 blowjob ad gangen . Måske har hun fotoredigeret dette lille ekstra asset væk i billernbillederne, på trods af den nu øgede salgsværdi. Q. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
belmondo 20 Skrevet 25. Januar, 2023 Jeg vil ikke anbefale hende Jeg har engang booket hende til et outcall, blev nødt til at aflyse, så fik jeg en ordentlig tur, fra hende/hendes alfons, på Whatsapp, på vores kære fælles modersmål, nogle beskeder så ukorrekt grammatisk formuleret, at jeg aldrig, som i aldrig, ville besøge en som hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg