Hop til indhold
natdyr

Candy Odense SV

Recommended Posts

Jeg var hos hende i dag. Havde ellers aftalt en tid med Anna hos 123 men hun havde desværre glemt at vi havde en aftale. Så jeg røg ind til candy. Hun er også hos 123 . Det er hende på billederne. Det var en lidt underlig oplevelse må jeg sige. Lad mig sige der sådan. Hun har et kæmpe forbrug af vådservietter. Total turnoff. 

Først massage på ryg, baller og læg. Derefter kommer vådservietter i brug. Iskold fornøjelse skal jeg hilse og sige. Så om på ryggen. Kalorius fik også en tur med de kolde klude. Bj var ok. Det var uden. Sex car ikke et hit. Blev ikke rigtig tændt. Og det blev ikke bedre af at hun hele tiden har servietter all over. 

Alt i alt ikke den oplevelse jeg brød mig om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er Candys ven.  Han fortalte mig at du vil have body2Body, oliemassage, trata massage inklusiv sex, slik gav hende HEDEN pakke til hende for 1500 kr. inklusiv sex han lavede bj outcondom sex med kondom 69 til dig, du slikker fisse for dig Fortsæt med at slikke hans kønsdele, sætter du fingrene ind i hans kønsorganer, så knepper du ham, og du er færdig med at tage fat i  hj dine kønsorganer.

Redigeret af Beboy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Beboy skrev, for 15 minutter siden:

Jeg er Candys ven.  Han fortalte mig at du vil have body2Body, oliemassage, trata massage inklusiv sex, slik gav hende HEDEN pakke til hende for 1500 kr. inklusiv sex han lavede bj outcondom sex med kondom 69 til dig, du slikker fisse for dig Fortsæt med at slikke hans kønsdele, sætter du fingrene ind i hans kønsorganer, så knepper du ham, og du er færdig med at tage fat i  hj dine kønsorganer.

Er det en ombygget candy han har været igang med 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...