Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har besøgt https://annoncelight.dk/showad/361447 

Vil fremhæve hendes body to body massage , og i særdeles hed hendes PUSSYSLIDE her taler vi om en superstjerne.

Besøgte hende 1 time, fik massage, body to body, pussyslide, megafransk med slug ( i en 69 er)

Sød pige, i et dejligt varmt rum. 

Skrevet
sweetstone skrev, for 5 timer siden:

Har besøgt https://annoncelight.dk/showad/361447 

Besøgte hende 1 time, fik massage, body to body, pussyslide, megafransk med slug ( i en 69 er)

Sluger hun det 

Skrevet
Bgo skrev, for 1 minut siden:

Sluger hun det 

Nu skriver han med slug og anmeldelsen er så kort at man undres over dit spørgsmål?????

Skrevet
sweetstone skrev, for 6 timer siden:

Tak for god anmeldelse,  der er langt mellem gode anmeldelser her sydpå. Tør jeg spørge hvad du betalte for disse dejlige oplevelser i en time?  det fremgår ikke i hendes annonce.

Skrevet
  • Author
1955 skrev, for 15 minutter siden:

Tak for god anmeldelse,  der er langt mellem gode anmeldelser her sydpå. Tør jeg spørge hvad du betalte for disse dejlige oplevelser i en time?  det fremgår ikke i hendes annonce.

Hun er meget fast i sine priser, og da jeg ikke besøger nogen så tit pt, betalte jeg næsten hvad hun forlangte.

Gav 1500 kr måske lidt dyrt uden samleje, men jeg var tilfreds, og det samme var hun.:)

Skrevet
Bgo skrev, for 10 timer siden:

Sluger hun det 

citat "Besøgte hende 1 time, fik massage, body to body, pussyslide, megafransk med slug ( i en 69 er)"

Redigeret af Gløden

Skrevet

Er det et af de kendt steder ?

Ved kirken, eller på grønttorvet eller ude af byen ?

I behøver ikke svare hvilken adr. blot om de er en af de nævnte ?

Skrevet
Thai-addict skrev, for 3 minutter siden:

Er det et af de kendt steder ?

Ved kirken, eller på grønttorvet eller ude af byen ?

I behøver ikke svare hvilken adr. blot om de er en af de nævnte ?

Ud af byen i nordlig retning på højre side lige FØR Kraghave Møllevej :-)

Skrevet
lovingthaimassage skrev, for 13 minutter siden:

Præcis. Det er så altså butikken før pizzariaet. 

Jeps, lige før pizza inde i baghuset.

Skrevet

Jeg har ikke verdens bedste erfaringer fra de 2 steder tæt på hinanden i området... Hende her kender jeg ikke, men jeg har bestemt bemærket hende.. Og nu tænker jeg at det kunne være godt. Tak for anmeldelsen

Skrevet
otto06 skrev, den 17.1.2023 at 14:47:

Jeg har ikke verdens bedste erfaringer fra de 2 steder tæt på hinanden i området... Hende her kender jeg ikke, men jeg har bestemt bemærket hende.. Og nu tænker jeg at det kunne være godt. Tak for anmeldelsen

Der har på nogle af stederne været stor udskiftning af piger der kun var der kort tid eller som ikke altid var samme kvalitet. Hvis der er en god pige et sted og altid hold fast i hende, og er hun der ikke mere så er jeg ofte lidt mere forsigtig i valg af ny til jeg ved kemien og service er i top 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.