Hop til indhold
Guest Mortenkok

Om lidt blir der stille på hygge

Recommended Posts

Guest Mortenkok

Om lidt blir her stille 

Om lidt er det forbi

Fik du set de, t du ville 

Fik du hørt din melodi 

nej vel, Hyggen stoppede den dag EG satte stop for JP og længer er den ikke 

og hvad har vi så tilbage udover håbløse tråde som feks. Hva sku då så betåle for såen besøj eller de danske Gp som stadig holder sig vågen herinde, vel og mærke deres allierede holder på, åh jo Hyggen forsvandt den dag Eg sagde farvel til JP 

Og om lidt blir her stille og om lidt er det forbi, fik du set det du ville i et stanselyst sekund, nej det nåede jeg ikke for imellem tiden var min melodi forbi men hvor er det alligevel synd for EG 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 3 timer siden:

Og hvad er JP? 

@jp er en bruger som der har fundet over 170000 billeder af lækker piger på nettet og lagt dem på EG, men som der desværre er blevet fjernet af administrator på grund af henvendelser fra advokater om krænkelser af ophavsret. 

Herfra skal der lyde en stor tak til @jp for den KÆMP indsats :)

Der kan læses mere om det i denne tråd

Del dette indlæg

Link til indlæg
niskanen skrev, for 1 time siden:

Hvorfor takke en person,  der krænker ophavsretten? 

Fordi at jeg er et positivt menneske,  som der sætter pris på JP's kæmpe indsats. 

Pigerne bliver da ikke mindre lækker af at der er ophavsret på billederne og  pigerne få jo ikke en krone af det som der tjenes på billederne,  de går til griske aktionærer i Langtbortistan.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
lille_peter skrev, for 13 minutter siden:

og  pigerne få jo ikke en krone af det som der tjenes på billederne,  de går til griske aktionærer i Langtbortistan.....

det er nok en sandhed med modifikationer. For sådan at sige det mildt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KnudSan skrev, for 10 minutter siden:

Jeg savner også de både flotte og frække fotos, men respekter at det ikke er lovligt.

Så vi må bruge fantasien ^_^

Eller Google……

Jeg brugte ikke de tråde, men tænker at “administratoren” af dem (læs: JP) må have fået en del tid i overskud nu B)

Men nu vi taler om billedtråde, så synes jeg det var brandærgerligt at pigernes selfietråde, julekalendre og andre ting de selv valgte at ligge op herinde, blev fjernet på grund af at én af dem gik i panik på et tidspunkt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Butch skrev, for 23 minutter siden:

Eller Google……

Jeg brugte ikke de tråde, men tænker at “administratoren” af dem (læs: JP) må have fået en del tid i overskud nu B)

Men nu vi taler om billedtråde, så synes jeg det var brandærgerligt at pigernes selfietråde, julekalendre og andre ting de selv valgte at ligge op herinde, blev fjernet på grund af at én af dem gik i panik på et tidspunkt. 

Helt enig.

De andre billedetråde med fotos taget fra nettet var ligegyldige. De fotos kan vi alle finde på nettet. 
Men de geniale selfietråde, især Nikitas julekalendere var unikke og i øvrigt ikke omfattet af ophavsret, da pigerne selv lagde fotos op. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 3 timer siden:

Savner Spas Sjov og Løjer tråden , hvor blandt andre @Nye tider og @Seductiongirls og en masse andre har bidraget til gode grin.:D

Savner ikke tråde, hvor kendte bliver portrætteret i tråde, på en købesex side.:)

Kære sweetstone:)

- -  ååhh, - tak for din nominering til Hall of FameEG.

Sådan en nominering synes jeg er noget der er større en et Ridderkorset af 1. grad

Mange hilsner

Nye tider

( Den kongelige Belønningsmedalje af 1. grad med krone og inskription. Denne grad af medaljen tildeles nu om dage meget sjældent og kun for en enkeltstående, helt enestående indsats.)

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 9 timer siden:

Men de geniale selfietråde, især Nikitas julekalendere var unikke og i øvrigt ikke omfattet af ophavsret, da pigerne selv lagde fotos op. 

Er fuldstændig enig med @Aarhuselsker, selfietrådene var legendariske og de skabte noget dynamik her på EG.

@Nikita Darling’s julekalendre var et festligt indslag i december et par år i træk.

Jeg ved godt, at der er for og imod selfietråde, men jeg vil alligevel opfordre @Administrator overveje at tillade selfietråde igen, det vil helt sikkert puste noget mere liv i EG igen og med selfietråde er der ikke problemer med ophavsrettigheder :rolleyes::)

kh bigfoot

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
bigfoot skrev, for 23 minutter siden:

Jeg ved godt, at der er for og imod selfietråde, men jeg vil alligevel opfordre @Administrator overveje at tillade selfietråde igen,

Selfietrådene blev nedlagt fordi en dame lagde fotos op af sig  selv, så fortrød hun og admin slettede, så lagde hun nye op, fortrød og admins slettede og det blev ved. Jeg kan godt forstå admins blev trætte i betrækket. Men der var faktisk ikke andre af selfie damerne der ønskede deres tråde slettet. 

Jeg husker at @Nikita Darlingvar ked at hendes tråde blev slettet. Det havde taget lang tid at lave de flotte fotos. Hvem husker ikke stjernestøvet på Nikita numsen, der fik et kærligt slag :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 12 timer siden:

Hvem husker ikke stjernestøvet på Nikita numsen, der fik et kærligt slag :wub:.

“Nikita Numsen” :wub:

Stjernestøvet ja, og det lille tændte julelys i “lyseholderen”.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...