Hop til indhold
Mr1time

skuffende besøg ved Apple - Tommerup

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/361478
 

skrev igår aftes og fik adr. Samt pris på 30 min. FP, som var kr.1000.- og tænkte at hun så sød ud på billede. Skrev at jeg ville bestille tid idag når jeg vidste hvad tid jeg kunne. Startede kl. 8.30 imorges med at jeg kunne fra kl. 9.00 fik dog først svar 9.30 efter flere rykkere for svar, nu skrev hun så at hun havde ventet forgæves på mig og nu kunne hun først kl. 12.00

nå men den tid tog jeg så og ankom og alt var godt. Apple ser godt ud, skide sødt ansigt, store bløde bryster og en rund røv, så glædede mig da jeg havde lagt mig på briksen på ryggen indtil hun kom ind igen. Havde nu ikke regnet med at jeg skulle have massage på kun 30 min. (Og ja, jeg kunne bare have brokket mig) fik vel 10 min ok massage inden jeg skulle vende mig, så tog hun tøjet af og gav B2B og det var lækkert med pikken mellem de store bryster, så lidt hånd mens jeg havde fingre mellem hendes ben(hele vejen igennem med masser af olie) inden hun gav mig kondom på og satte sig op og ride, fik hende i doggy og kørte løs, men savnede blow, så sagde at hun kunne gøre mig færdig med munden. Det blev så en masse hånd med munden lige på spidsen af pikken, og hun skyndte sig at flytte ansigtet da jeg kom.

Apple var sød og smilende hele vejen igennem, og gjorde det vel ok, hvis hun kan slippe så let. Men jeg savnede et godt blowjob og at slikke hende, samt kys som jeg elsker, og så havde jeg hellere sexet alle 30 min. Istedet for at få massagen.

lokation er i Tommerup, og spurgte også på pris på 30 min. Med hj. det kostede kr. 600.- det skulle jeg nok have bestilt istedet for, da jeg syntes kr. 1000.- er for meget for det jeg fik idag, det fås både billigere og bedre andre steder, desværre. Placeringen i Tommerup passede mig ellers fint og kunne sagtens være blevet mit nye faste sted.

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den rejsende skrev, for 56 minutter siden:

Var selv i Odense i dag og ville prøve lykken i Tommerup. Skrev et par gange i morges. 
Fik aldrig svar. Så fandt en anden

 

Jeg var også meget tæt på at vælge en anden, og det skulle jeg nok have gjort.

ærgeligt at “Mutter” svarer når det passer hende, det må koste mange kunder

Del dette indlæg


Link til indlæg

-jeg har også forsøgt at få kontakt siden jeg så annoncen første gang -forgæves... Men jeg har være i Tommerup tidligere -og hvis det er ude på Assensvej nærmere Verninge -så forstår jeg bedre -hende mutter der er meget..."helt sig egen"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 7 timer siden:

-jeg har også forsøgt at få kontakt siden jeg så annoncen første gang -forgæves... Men jeg har være i Tommerup tidligere -og hvis det er ude på Assensvej nærmere Verninge -så forstår jeg bedre -hende mutter der er meget..."helt sig egen"

Det er ikke der, beliggenheden er meget bedre, mere diskret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 15 minutter siden:

Det er ikke der, beliggenheden er meget bedre, mere diskret. 

-Spændende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, 1 time siden:

-Spændende...

Tæt på en kirke, og man kan parkere bagved, så ingen kan se bilen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 5 minutter siden:

Tæt på en kirke, og man kan parkere bagved, så ingen kan se bilen

-ja så kan man jo altid gå ind, og bed om synsforladelse efterfølgende...ggg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sagasex

hej hvordan er lisa er hun sød og god og hvad tilbyder hun tager hun alt spermen i munden og sluger er meget glad for BJ hvis pigen også kan lide det .

Del dette indlæg


Link til indlæg
sagasex skrev, for 14 timer siden:

hej hvordan er lisa er hun sød og god og hvad tilbyder hun tager hun alt spermen i munden og sluger er meget glad for BJ hvis pigen også kan lide det .

Svært at svare på, når det er Apple jeg har besøgt.

prøv at oprette en efterlysning på Lisa

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 13.1.2023 at 14:40:

https://annoncelight.dk/showad/361478
 

skrev igår aftes og fik adr. Samt pris på 30 min. FP, som var kr.1000.- og tænkte at hun så sød ud på billede. Skrev at jeg ville bestille tid idag når jeg vidste hvad tid jeg kunne. Startede kl. 8.30 imorges med at jeg kunne fra kl. 9.00 fik dog først svar 9.30 efter flere rykkere for svar, nu skrev hun så at hun havde ventet forgæves på mig og nu kunne hun først kl. 12.00

nå men den tid tog jeg så og ankom og alt var godt. Apple ser godt ud, skide sødt ansigt, store bløde bryster og en rund røv, så glædede mig da jeg havde lagt mig på briksen på ryggen indtil hun kom ind igen. Havde nu ikke regnet med at jeg skulle have massage på kun 30 min. (Og ja, jeg kunne bare have brokket mig) fik vel 10 min ok massage inden jeg skulle vende mig, så tog hun tøjet af og gav B2B og det var lækkert med pikken mellem de store bryster, så lidt hånd mens jeg havde fingre mellem hendes ben(hele vejen igennem med masser af olie) inden hun gav mig kondom på og satte sig op og ride, fik hende i doggy og kørte løs, men savnede blow, så sagde at hun kunne gøre mig færdig med munden. Det blev så en masse hånd med munden lige på spidsen af pikken, og hun skyndte sig at flytte ansigtet da jeg kom.

Apple var sød og smilende hele vejen igennem, og gjorde det vel ok, hvis hun kan slippe så let. Men jeg savnede et godt blowjob og at slikke hende, samt kys som jeg elsker, og så havde jeg hellere sexet alle 30 min. Istedet for at få massagen.

lokation er i Tommerup, og spurgte også på pris på 30 min. Med hj. det kostede kr. 600.- det skulle jeg nok have bestilt istedet for, da jeg syntes kr. 1000.- er for meget for det jeg fik idag, det fås både billigere og bedre andre steder, desværre. Placeringen i Tommerup passede mig ellers fint og kunne sagtens være blevet mit nye faste sted.

Altså sådan syns jeg tit det er, når man besøger en ny thai....Det meste foregår efter "bogen"....Først massage 10-15 min evt med lidt pirring. Så vend om hvor der kommer mere fokus på lillemanden - som regel med blow. Og så sex resten af tiden i de par stillinger tiden nu tillader.....Og som du selv oplever, uden at det behøver at være dårligt.

Jeg syns bare at jo mere man besøger en thai-piger, hvis man svinger bare lidt sammen..... jo mere af det "gode" får man og mindre eller slet ingen massage efterhånden. Det syns jeg der er mange eksempler på rundt omkring. Feks nede på Nyborgvej 22, var det også sådan med Emmy 1. gang. Nu starter vi med tungekys, slik osv, og det varer som regel tiden ud :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 17.1.2023 at 08:54:

Altså sådan syns jeg tit det er, når man besøger en ny thai....Det meste foregår efter "bogen"....Først massage 10-15 min evt med lidt pirring. Så vend om hvor der kommer mere fokus på lillemanden -  

Korrekt, men fuld pakke er blot efterhånden noget de slynger om med sig. Man skal gå i detaljer med, hvad man vil lave på forhånd og accepterer hvad man vil give sig på.

:ph34r:Nu til min anmeldelse:

Jeg kan fuldstændig genkende Mr1times oplevelse hos Apple.

Til at starte med, jeg har aldrig været der før og ville prøve en ung luder denne gang. Jeg har længe kigget på Apples billeder, så nu skulle det være. 

 

Som trådstarter skriver så er er indgangen meget diskret og stedet kunne nemt blive mit nye faste sted også pga. Badeforholdene og de flotte rum.

Lisa tilbød sig først:), men jeg var dog fast besluttet på Apple og hun måtte kaldes frem - ikke noget hun ligefrem glædede sig over ej heller blot for skuespillets skyld...nåå øv.

Jeg beder om fuld pakke og specificerer at jeg ønsker blow uden og at jeg gerne vil slikke hendes fisse gerne i lang tid. Blow er ok uden, men hun vil ikke have slikket fisse og heller ikke for flere penge..øv!

Jeg lod det slippe for stemningens skyld og for ikke at virke besværlig eller krævende første gang på stedet. jeg SKULLE altså se denne flotte dame uden tøj på fisseslikning eller ej.

Fremgangsmåden er meget lig den som trådstarter beskriver med 15 min massage, da jeg bliver vendt om fokuserer hun mere på pikken og jeg prøver at liste en hånd op under kjolen - not yet, siger hun - så meget for fuld pakke....jeg lader det flyve. 

Massagen bliver mere til B2B og der herligt at mærke de flotte bryster og hendes dejlige former uden stof på. Resten er meget standard. Hun sutter ok, kondomet kommer på, hun sætter sig på pikken og ridder. Jeg beder om missionær og så gør vi det lidt. Til sidst kommer jeg ud over hendes mave mens jeg er på knæ mellem hendes ben. Pisse fræk udsigt.

Hendes væremåde er lidt kold igennem det hele og der er ikke meget lyst til smalltalk.

Alt i alt en lidt kedelig oplevelse, men jeg var meget tilfreds med at få hende prøvet og få mærket på den lækre røv og få set de flotte patter.

Hvis man ønsker en nærværende, ophidsende og vild oplevelse, så er det ikke hende. Og som med andre steder, så kan de jo forbedre sig, hvis man besøger mere frekvent. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...