Hop til indhold

Piger i Vojens

Featured Replies

Skrevet

Hejsa ‘brødre’ :-)

Som ny på dette forum vil jeg gerne høre om erfaringer med Modne Maria og Chloe hos Vojens Dreams. Der er sparet penge op til et besøg. Ønsker en nærværende pige der ikke bare leverer ‘robot sex’. 

De anmeldelser jeg har kunnet finde på de to piger, er begge positive. Så valget står mellem de to… Maria er en moden udgave (tænder mig), men savner at høre om ansigtet er sødt? Tænder på et par frække øjne! Fed oplevelse/fantasi at det er mors frække veninde, der inviterer på fræk leg ;-)

Chloe er jo vildt lækker (billederne i hvert fald), men er hun tilstede og fræk (I kender selvf følelsen!)? 

Og ja, jeg kunne besøge den ene - spare op og besøge den anden :-)

Men hvis nogen ville smide en kort kommentar om pigerne, så vil jeg blive glad. 

På forhånd tak og god dag! 

Redigeret af Speedy72

Skrevet
Speedy72 skrev, for 52 minutter siden:

jeg kunne besøge den ene - spare op og besøge den anden

https://www.vojensdream.com/

De opgiver desværre ikke længere nogen priser på deres hjemmeside - men tidligere lå de ihvertflad i den høje ende, så jeg har ikke haft lyst til at besøge nogen der.

Skrevet

Hvad med Carolina Catwalk?

Angående priserne er de ikke væsentlig forskellige fra andre klinikker eller danske piger/kvinder PD.

Skrevet
Speedy72 skrev, for 20 timer siden:

Hejsa ‘brødre’ :-)

Maria er en moden udgave (tænder mig), men savner at høre om ansigtet er sødt? Tænder på et par frække øjne! Fed oplevelse/fantasi at det er mors frække veninde, der inviterer på fræk leg ;-)

Det er nok rigtig godt beskrevet , så jeg vil tro Maria lever helt op til dine forventninger … der er masser af øjnenkontakt og sødt ansigt er jo en smagssag, jeg synes hun smuk … og legen fejler bestemt ikke noget … 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.