Hop til indhold
Møffe

NY RITA GOD MASSAGE GOD SERVICOE Odense

Recommended Posts

Nogen der har været der? Kender hende udmærket godt fra det sønderjyske;-) Min erfaring med hende er -hun er super sød (hvis hun vil) hendes massage er for blød til mig -hun sexer rigtig nice. Jeg fravalgte hende dog pga. hun blev for svingende på mere end en måde (havde for mange kunder igennem) Hendes veninder har jeg aldrig haft held med -en gav ellers en super massage -pludselig gik hun i stå, og gad ikke længere. En anden ændret prisen under massagen (ligesom vi kunne høre Rita blive høvlet igennem i et andet rum) -efterfølgende blev vi dog enig om, prisen måtte tilbage til aftalt før massagen. 

Men er da spændt på at høre, hvad i andre oplever...??

https://annoncelight.dk/showad/295941

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thaimassoren
Møffe skrev, 1 time siden:

Nogen der har været der? Kender hende udmærket godt fra det sønderjyske;-) Min erfaring med hende er -hun er super sød (hvis hun vil) hendes massage er for blød til mig -hun sexer rigtig nice. Jeg fravalgte hende dog pga. hun blev for svingende på mere end en måde (havde for mange kunder igennem) Hendes veninder har jeg aldrig haft held med -en gav ellers en super massage -pludselig gik hun i stå, og gad ikke længere. En anden ændret prisen under massagen (ligesom vi kunne høre Rita blive høvlet igennem i et andet rum) -efterfølgende blev vi dog enig om, prisen måtte tilbage til aftalt før massagen. 

Men er da spændt på at høre, hvad i andre oplever...??

https://annoncelight.dk/showad/295941

Jeg kontaktede hende flere gange på sms, har aldrig fået svar. Så gider jeg ikke bruge tid på hende. Hun ser nu ellers meget frisk ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...