Hop til indhold
Dina

Haderup

Recommended Posts

Jeg kan se at der er nogle stykker som er kede af at Haderup pigerne er lukket... Men det er så småt igang derude igen ... Vi er ihvertfald nogle piger derude efterhånden som har vagt på skift og jeg selv er bla derude i dag .... 

Nu hvor man ikke kan betale herinde så man kan slå annonce op så vil jeg give info her i stedet . Rigtig god weekend , måske ses vi ? 

Redigeret af Dina
Ville slå notifikationer til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dina skrev, for 26 minutter siden:

Jeg kan se at der er nogle stykker som er kede af at Haderup pigerne er lukket... Men det er så småt igang derude igen ... Vi er ihvertfald nogle piger derude efterhånden som har vagt på skift og jeg selv er bla derude i dag .... 

Nu hvor man ikke kan betale herinde så man kan slå annonce op så vil jeg give info her i stedet . Rigtig god weekend , måske ses vi ? 

Det nummer de har på deres hjemmeside er det et man kan få fat i ejeren på ang en vagt? Eller er det generelt bare til huset?

Jeg kunne godt være fristet hvis jeg helt selv må bestemmen mine ydelser og priser;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 21 minutter siden:

Det nummer de har på deres hjemmeside er det et man kan få fat i ejeren på ang en vagt? Eller er det generelt bare til huset?

Jeg kunne godt være fristet hvis jeg helt selv må bestemmen mine ydelser og priser;)

Nej, det er til pigen i huset. Jeg kan godt få ejeren til at kontakte dig.

og jeg bestemmer ihvertfald helt selv mine priser og ydelser - ejeren er rigtig sød 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Det nummer de har på deres hjemmeside er det et man kan få fat i ejeren på ang en vagt? Eller er det generelt bare til huset?

Jeg kunne godt være fristet hvis jeg helt selv må bestemmen mine ydelser og priser;)

Det må du ikke ;) det plejer man i hvert fald ikke at må. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SiaUngQ skrev, 1 time siden:

Nej, det er til pigen i huset. Jeg kan godt få ejeren til at kontakte dig.

og jeg bestemmer ihvertfald helt selv mine priser og ydelser - ejeren er rigtig sød 

Det må du gerne.

mit nr står på min profil. Hun kan sende en sms så jeg ved hvem jeg skriver med:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 29 minutter siden:

Det må du ikke ;) det plejer man i hvert fald ikke at må. 

Vi må håbe plejer er død;)

Hvis stedet vil have selvstændig kvinder så bør vi selv bestemme så længe vi behandler huset godt og betaler vores leje.

Håber stedet har set lyset og fulgt med tidens tand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 55 minutter siden:

Vi må håbe plejer er død;)

Hvis stedet vil have selvstændig kvinder så bør vi selv bestemme så længe vi behandler huset godt og betaler vores leje.

Håber stedet har set lyset og fulgt med tidens tand.

Jeg er helt enig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dina skrev, for 8 minutter siden:

I Haderup bestemmer man selv priser og ydelser

Jamen så vil jeg da godt have en time for 50 kroner, inkl alt..  Ikke alle steder man få så gode muligheder.. :D:D

:wub:

Redigeret af Jammerlap

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 1 time siden:

Det må du gerne.

mit nr står på min profil. Hun kan sende en sms så jeg ved hvem jeg skriver med:wub:

Jeg har i forbindelse med en andens forespørgsel, fået at vide der kommer en på mail på hjemmesiden hvor piger kan kontakte hende hvis de er intresseret i en vagt <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dina skrev, for 26 minutter siden:

I Haderup bestemmer man selv priser og ydelser

Er mere intresseret i hvornår der kommer en profil af dig på deres Hjemmesie ,-)

Redigeret af TT123

Del dette indlæg


Link til indlæg
Justfun skrev, for 3 minutter siden:

Der skulle måske en adresse på hjemmesiden

Da det ikke ikke længer er en direkt bodel men privat diskret er det helt på sin plads at adressen ikke ligger fremme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TT123 skrev, 1 time siden:

Er mere intresseret i hvornår der kommer en profil af dig på deres Hjemmesie ,-)

Ja det er så lige det .... Men ellers skriv til mig privat så kan du se hvad du har med at gøre 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jammerlap skrev, for 3 timer siden:

Jamen så vil jeg da godt have en time for 50 kroner, inkl alt..  Ikke alle steder man få så gode muligheder.. :D:D

:wub:

Ja så husk du nok os får en oplevelse derefter.... :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ser det desværre ud til at stedet er helt lukket.

Har aldrig været der, ligger for langt væk, men det føjer sig ind i en trist udvikling for massageklinikker med dejlige danske kvinder.

Håber at "mit" sted Vojensdream, kan holde fanen højt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om stedet lukker helt og aldeles, er vistnok uvist ;) 
Det skifter i hvert fald ejer/Mutter er jeg blevet informeret om fra pålidelig kilde :wub:
De piger jeg kender der har mere eller mindre faste vagter på stedet, har i hvert fald fået at vide at de vagter de har planlagt efter 31/1 er aflyst. 
Om der opstår et andet koncept eller kommer andre sexarbejdere på stedet, vil tiden vise. Det jeg har hørt er i bedste faldt "rygter" eller info i 3 led. 

Det er endnu et P/D sted med fortrinsvist danske kvinder der lukker eller "lukker". 
Det er øv for nogle og knap så øv for andre. 

Hvis nogle af jer piger der evt. læser med herinde har haft held med at finde andre steder i nærheden, så vil jeg sætte pris på at I skriver en privat besked til mig herinde. Jeg har en håndfuld piger i mit netværk der er kede af at deres planlagte vagter er aflyst, og som leder efter nyt sted i samme geografiske område. 

På forhånd tak, og god arbejdslyst! 

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
hagbarth skrev, 1 time siden:

Håber at "mit" sted Vojensdream, kan holde fanen højt.

Ja, man kan håbe, men det er langt fra alle dage der er åben. Syntes i øvrigt at stedet er lidt brugt efterhånden, trænger til en opfrisker, særligt bade og toiletforhold.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...