Hop til indhold

Recommended Posts

Har nok anmeldt 30 plus. Men har talt det kun er fem. 5 der er slettet.. 

 

De ret ligeglade derinde. 

 

Hvad er jeres erfaringer. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Btonni skrev, for 8 timer siden:

Har nok anmeldt 30 plus. Men har talt det kun er fem. 5 der er slettet.. 

 

De ret ligeglade derinde. 

 

Hvad er jeres erfaringer. 

 

 

Man har mere travlt med at give advarsler for ansporing af tråde. Spørg ikke en supporter om hjælp til tekniske problemer, for dumfår aldrig svar. Og nu er der vel også en ny advarsel på vej, da mit “skriv” sikkert opfattes som ansporing af tråden (jeg griner) 

Redigeret af El Caliente
Tekst mangler

Del dette indlæg


Link til indlæg
oros skrev, den 13.1.2023 at 06:27:

Jeg har mig bekendt ikke fået slettet nogen anmeldelse overhovedet.

 

El Caliente skrev, den 13.1.2023 at 08:11:

Man har mere travlt med at give advarsler for ansporing af tråde. Spørg ikke en supporter om hjælp til tekniske problemer, for dumfår aldrig svar. Og nu er der vel også en ny advarsel på vej, da mit “skriv” sikkert opfattes som ansporing af tråden (jeg griner) 

Jeg tror, I begge taler helt forbi trådstarter. Jeg tror, at trådstarter snakker om at anmelde profiler på sugardaters.dk (dvs. at angive eller melde en profil til sidens administrator for overtrædelser af sidens regler), ikke om anmeldelser (dvs. vurderinger eller bedømmelser) af piger på dette forum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 5 timer siden:

 

Jeg tror, I begge taler helt forbi trådstarter. Jeg tror, at trådstarter snakker om at anmelde profiler på sugardaters.dk (dvs. at angive eller melde en profil til sidens administrator for overtrædelser af sidens regler), ikke om anmeldelser (dvs. vurderinger eller bedømmelser) af piger på dette forum.

Okidoki… Det fremgår bare ikke af teksten, at det er SD der omtales, og et site jeg i øvrigt ikke er på  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
El Caliente skrev, for 1 minut siden:

Okidoki… Det fremgår bare ikke af teksten, at det er SD der omtales, og et site jeg i øvrigt ikke er på  :) 

det er i en tråd under sugardating ??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, Lige nu:

det er i en tråd under sugardating ??? 

Åh ja, det der jeg nu, undskylder mange gange mit indlæg. Vidste slet i,ke SD er priviligeret at have egen side her, spec når andre sider har problemer med at få delt link her på siden (eller har haft) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...