Hop til indhold
Gæst

Personlige problemer

Recommended Posts

Gæst

Hej

Ved ikke om det er det rigtigt sted at skrive dette men here goes...

Er inde i en periode med en form for "rejsningsproblemer" den bliver kun halvstiv for tiden og forbliver sådan indtil udløsning, hvis den endelig bliver rigtigt hård er den det kun helt kortvarigt.

Det skal lige siges at jeg er i en lidt stresset periode med job osv.

Er det noget jeg bør opsøge lægehjælp til eller er det en normal ting der vil gå over med tiden?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er måske godt nok at spørge både lægen og os ... ;) 

Jeg har også et irriterende problem.
Jeg kan ikke få ordentlig rejsning når jeg besøger en GP.
Men hjemme, når jeg slapper helt af, kan jeg både få og holde en rigtig god rejsning. (Jeg har ingen partner)
Problemet er blevet værre, det er selvfølgelig osse alderen (jer nærmer mig de 70)

Jeg snakkede med en GP om det, hun sagde, det er meget almindeligt ... også blandt yngre gæster.

Det kan være 'tænkeren' der kobler rejsningen fra.
Som pigen sagde, så kan det f. eks ske, når man er sammen med et andet menneske ... 

Men det kan måske osse være stress.

Det undrer mig at det er så meget et 'turn-off' for mig, fordi penetration egentlig ikke betyder så meget ... 
Men det er som om, muligheden skal være der, ellers kan man ikke rigtig 'lege' ... 

Snak med din læge om det, og bliv tjekket for noget fysisk.
Men det kan, som sagt, osse være noget mentalt ... og så kan du måske prøve at besøge en kyndig lingam-massøse .. 
Det har jeg overvejet .. 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
LeifNissen skrev, den 12.1.2023 at 21:59:

Hej

Ved ikke om det er det rigtigt sted at skrive dette men here goes...

Er inde i en periode med en form for "rejsningsproblemer" den bliver kun halvstiv for tiden og forbliver sådan indtil udløsning, hvis den endelig bliver rigtigt hård er den det kun helt kortvarigt.

Det skal lige siges at jeg er i en lidt stresset periode med job osv.

Er det noget jeg bør opsøge lægehjælp til eller er det en normal ting der vil gå over med tiden?

Det kan være dit tilbageløb der er " slidt " 

Du kan kontakte din læge eller købe en penisring.

Knus Pia 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, den 12.1.2023 at 23:18:

Det er måske godt nok at spørge både lægen og os ... ;) 

Jeg har også et irriterende problem.
Jeg kan ikke få ordentlig rejsning når jeg besøger en GP.
Men hjemme, når jeg slapper helt af, kan jeg både få og holde en rigtig god rejsning. (Jeg har ingen partner)
Problemet er blevet værre, det er selvfølgelig osse alderen (jer nærmer mig de 70)

Jeg snakkede med en GP om det, hun sagde, det er meget almindeligt ... også blandt yngre gæster.

Det kan være 'tænkeren' der kobler rejsningen fra.
Som pigen sagde, så kan det f. eks ske, når man er sammen med et andet menneske ... 

Men det kan måske osse være stress.

Det undrer mig at det er så meget et 'turn-off' for mig, fordi penetration egentlig ikke betyder så meget ... 
Men det er som om, muligheden skal være der, ellers kan man ikke rigtig 'lege' ... 

Snak med din læge om det, og bliv tjekket for noget fysisk.
Men det kan, som sagt, osse være noget mentalt ... og så kan du måske prøve at besøge en kyndig lingam-massøse .. 
Det har jeg overvejet .. 

Der er meget psykologi i det her, og vanens magt. Man kan angst-kode sig selv til, at "nu skal jeg hos GP og så kan jeg nok ikke blive stiv". Både trådstarters og Snerævens problem.

Mit råd er at aflede sig selv fra disse tvangstanker. På et tidspunkt havde jeg svært ved at blive helt stiv og komme hos en særlig lækker og sød GP, netop fordi hun var særlig lækker og sød - og blev skuffet over sin egen indsats, hvis jeg ikke kom. Det blokerer. Jeg begyndte at motionere mere, gå lange ture ad nye veje, kastede mig over nye bøger og emner, som jeg ikke havde beskæftiget mig med før. I det hele taget brød jeg mønstret og foretog mig noget andet.

Undervejs fik jeg nye ideer og fortalte den pågældende GP, at nu skulle vi gøre det på en anden måde. Nu måtte jeg slet ikke komme, det var forbudt, uanset hvor lækker hun gjorde sig. Hun var med på den og gjorde sig ekstra "æggebakke-lækker." Hun ville knaldes og have sprøjt. Min hjerne og min pik prøvede at stå imod. Hold kæft hvor jeg kom. 5 minutes. Resten af timen nussede og snakkede vi og lavede high fives. 

Lige siden er det kørt derud af. Stiv medvind og to sprøjt. Især med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

https://samvirke.dk/artikler/maend-derfor-skal-i-lave-knibeoevelser

Ovenstående artikel er sådan lidt hmm... sparsom med detaljerne og med primært fokus på inkontinens. 
Det var blot den bedste jeg kunne finde på dansk lige på en studs. 

De kalder det i artiklen "bækkenbundsøvelser" hvilket formentlig er fordi det udspringer af fysioterapi fremfor seksualterapi vil jeg gætte på. 
Men det er et sted at starte i hvert fald. 
Vær konsekvent. Gør det HVER DAG mindst 2 gange dagligt i mindst et par minutter. De fleste jeg har "på briksen" melder tilbage at de kan mærke en forskel allerede efter en til to uger. 
Jeg plejer at sige "gør det imens du børster tænder". 

Der er andre øvelser der er mere direkte til erektionsproblemer og/eller hårdere rejsning. Det er bare meget svært at beskrive på skrift så det giver mening. 
Jeg har forsøgt at finde videoer, med en eller flere af disse, men indtil videre uden held. 

Jeg bliver simpelthen til også lige at smide dette link ind, til de mænd der er over 45/50 år, som læser med her i håb om at I tager det alvorligt. 
https://www.sundhed.dk/borger/patienthaandbogen/maend/sygdomme/prostata/prostatakraeft/ 
For se lige her: 

Prostatakræft er med cirka 4.500 nye tilfælde om året blevet den hyppigste form for kræft hos mænd i Danmark.
Risikoen for at få påvist prostatakræft i løbet af livet er knapt 15 %, mens risikoen for ubemærket at udvikle prostatakræft er meget højere.
Undersøgte man alle mænd, ville man kunne påvise kræftforandringer i prostata hos omkring hver anden 60-årige og hos tre ud af fire 75-årige

Det er dælendulleme mange... og mange af jer der læser med her i tråden! 
Det handler altså ikke kun om hvor stiv en stang du har. Det handler også om dit helbred. 
Gå nu til lægen, altså ;) 

Og ja... det er måske lige så sandsynligt at det bare er noget der sidder mellem ørerne. Men DET kan man så tage fat på når man HAR været hos lægen, 'ing? :wub: 

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde for nogle år siden depression og havde ikke problemer med rejsning men jeg havde problemer med at komme.

Nu kommer jeg for hurtig så tror at jeg vil prøve at lave knibeøvelser.

Skal sige at det er mange år siden at jeg har været ved en GP men overvejer snart besøge en og få få massage med HJ eller BJ som afslutning :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...