Hop til indhold
Guest Pedersendk

Jennifer Romantica, Støvring.

Recommended Posts

Guest Pedersendk

Jeg sku lige tjekke Jennifers form i det nye år. 

Hun er ikke faldet så meget af på den på trods af at hun er blevet et år ældre. :)

Hun lever stadig op til de mange positive anmeldelser der findes her på sitet. :)https://annoncelight.dk/showad/343023

Dog har hun stadig et problem med at sidde stille :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pedersendk skrev, 1 time siden:

Jeg sku lige tjekke Jennifers form i det nye år. 

Hun er ikke faldet så meget af på den på trods af at hun er blevet et år ældre. :)

Hun lever stadig op til de mange positive anmeldelser der findes her på sitet. :)https://annoncelight.dk/showad/343023

Dog har hun stadig et problem med at sidde stille :ph34r:

Smukt. Fantastisk image hun har skabt sig. Inklusive det med at sidde stille eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, 1 time siden:

Smukt. Fantastisk image hun har skabt sig. Inklusive det med at sidde stille eller ej.

Det giver jeg dig fuldstændigt ret i - jeg læser også mange af hendes indlæg, hun har et fint sprog, og nogle gode holdninger - deltager hun i en debat, hvor hun har sin egen mening, skriver hun stadigvæk sobert - desværre har der været mange gp og der er stadig gp her, hvis deres holdninger bliver sagt i mod, så er der bål og flammer….. 

i min optik, er det en sand fornøjelse at læse Jennifer`s indlæg - jeg har ikke besøgt hende (endnu) men overvejer kraftigt - jeg er lidt i tvivl på hendes størrelse - men nu må vi se…. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pedersendk
JenniferRomantica skrev, for 18 minutter siden:

Du bemærkede jo ikke engang min nye rynke før jeg påpegede den:rolleyes::lol:..

Tror at det vil være dårligt for den berømte kemi at påpege at du var blevet mere rynket end sidst jeg så dig :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pedersendk skrev, 1 time siden:

Tror at det vil være dårligt for den berømte kemi at påpege at du var blevet mere rynket end sidst jeg så dig :rolleyes:

Du føler dig dog ikke for fin til at fortælle mig du keder dig:lol:.. Så må jeg jo finde på selskabslege som f.eks ansigtsstoledans:P..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...