Hop til indhold
Db00

Advarsel Fantasystar

Recommended Posts

Hun blev meget sur og begyndte at kalde mig alt muligt og true mig efter jeg spurgte om vi kunne forhandle om prisen. Kan være det bare var mig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan ikke linke da jeg blev blokeret. men hendes profil navn er i tråden

 

Redigeret af Db00

Del dette indlæg


Link til indlæg
Db00 skrev, for 47 minutter siden:

Hun blev meget sur og begyndte at kalde mig alt muligt og true mig efter jeg spurgte om vi kunne forhandle om prisen. Kan være det bare var mig

Du kan nok godt regne med, at de fleste prostituerede ikke bliver superglade, hvis du lægger ud med at ville forhandle om prisen. Det kan godt være, at de ikke bliver meget sure, kalder dig alt muligt eller truer, men forvent ikke de bliver glade og synes det er en superfin idé. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det forstår jeg godt, men i stedet for at true en kan de bare blokere eller sige nej, og jeg startede ikke ud med det. hende der sagde en pris og spurgte om hun kunne forhandle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Db00 skrev, 1 time siden:

kan ikke linke da jeg blev blokeret. men hendes profil navn er i tråden

Der er ikke noget resultat, når jeg søger på Fantasystar. Hvad truede hun dig med ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget med at hun havde sagt til hendes bodyguard med våbentilladelse i det svenske politi og sendt mit billed og held og lykke med at komme til sverige. og det kan være hun blev slettet da jeg havde anmeldt hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Db00 skrev, for 2 timer siden:

Det forstår jeg godt, men i stedet for at true en kan de bare blokere eller sige nej, og jeg startede ikke ud med det. hende der sagde en pris og spurgte om hun kunne forhandle

Hvis vi blokerer uden forklaring (ikke svarer) brokker I jer også. Selvfølgelig havde er nej været nok og trusler er ikke ok. (Og strafbart). Men respekt går begge veje. Hun siger en pris du kunne også bare sagt “nej tak”, finder en anden. I stedet for at “forhandle”.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 49 minutter siden:

Hvis vi blokerer uden forklaring (ikke svarer) brokker I jer også. Selvfølgelig havde er nej været nok og trusler er ikke ok. (Og strafbart). Men respekt går begge veje. Hun siger en pris du kunne også bare sagt “nej tak”, finder en anden. I stedet for at “forhandle”.

Altså nu er dette ikke kun Jylland - med Nord Jylland - det er en dyb tradition, når  man starter en samtale, starter den altid sådanne -  kan vi forhandle - og moms vil jeg ikke betale

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
fræk6 skrev, for 31 minutter siden:

Altså nu er dette ikke kun Jylland - med Nord Jylland - det er en dyb tradition, når  man starter en samtale, starter den altid sådanne -  kan vi forhandle - og moms vil jeg ikke betale

Utroligt i nogensinde får mad, hvis alle skal forhandle prisen ved kassen i supermarkedet. Ironi kan forekomme ;) 

Men tak for “advarslen” ved hvilken koordinater skal man ikke bevæge sig højre op i Jylland, hvis man vil undgå forhandling. Så de rejsende piger lige ved hvilke områder de skal undgå eller hvor prislisten skal starte med er lidt højere tal. For at indtægten i sidste ende passer. 

:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 16 minutter siden:

Utroligt i nogensinde får mad, hvis alle skal forhandle prisen ved kassen i supermarkedet. Ironi kan forekomme ;) 

Men tak for “advarslen” ved hvilken koordinater skal man ikke bevæge sig højre op i Jylland, hvis man vil undgå forhandling. Så de rejsende piger lige ved hvilke områder de skal undgå eller hvor prislisten skal starte med er lidt højere tal. For at indtægten i sidste ende passer. 

:D

Haha - men nu kan forhandlingen jo også gå den anden vej - at man byder op - ved god service kan der jo også falde en seddel eller 2 mere af..

jeg selv forhandler nu aldrig med en gp - men gør det i stor stil andre steder - dog ikke supermarked

jeg kan ikke se det store problem i en fyr spørger en pige, om hun vil slå lidt af prisen, han syntes vel - hun er  så dejlig, at han gerne vil med hende, hvad gør man - hvis man mangler den sidste 100 kr seddel - vel at mærke der bliver spurgt pænt,

i min optik er det ikke for at nedgøre hende, eller træde på hende - i min verden må man spørge om alt - bare man respekterer det svar man får - personligt er jeg aldrig flippet ud over et spørgsmål -  min lunte ikke så lang-  hvis der ikke bliver talt ordentligt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
fræk6 skrev, for 31 minutter siden:

i min optik er det ikke for at nedgøre hende, eller træde på hende - i min verden må man spørge om alt

Sådan ser de fleste piger det så, ikke. Jeg bruger selv “nej” - bloker funktion. Så hvor vidt svaret bliver respekteret finder jeg aldrig ud af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 2 timer siden:

Sådan ser de fleste piger det så, ikke. Jeg bruger selv “nej” - bloker funktion. Så hvor vidt svaret bliver respekteret finder jeg aldrig ud af. 

Lidt trist, der er så lidt medmenneskelighed mellem hinanden - hvis altså det foregår i den gode tone.

jeg er bange for, der ligger noget andet  personligt bag - og ikke bare fordi man bliver spurgt om der kan gives afslag - men den del finder jeg aldrig ud af - jeg vælger måske den nemme vej, jeg tager det ikke som et nederlag, eller hvad i nu tager det som.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu handler det ikke i det her tilfælde ikke om forhandlinger eller prutte om prisen…den her pige er helt væk og bragende sindssyg.

Skrev en pæn neutral hilsen til hende men fik en møgspand i hovedet af trusler, eder og forbandelser. Noget med nogle dårlige oplevelser og alle danske mænd var voldtægtsforbrydere og psykopater. Og at man i øvrigt skulle hænge sig selv… 

tænkte det var en eller anden form for svensk femi-aktivist, men er vist bare en pige, der skulle holde sig langt væk.

mega ubehageligt i øvrigt.

 

Redigeret af MRV

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...